نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 26 آذر 1396
ساعت 11:47

آمار فروش جهانی بازی Street Fighter 5

0 از 5

استودیوی کپکام شرایط بازی Street Fighter 5 را بهبود بخشید

بازی Street Fighter 5 شروعی بسیار معمولی داشت و با مشکلات بسیار زیادی همراه بود. اما استودیوی Capcom موفق شد تا شرایط را تغییر دهد و اوضاع را بهبود بخشد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

استودیو Capcom با تلاش فراوان و حمایت های مداومش پس از عرضه بازی Street Fighter 5 موفق شد تا شرایط نه چندان خوب این بازی را تغییر دهد و برخلاف مشکلات بسیاری که در رابطه با این بازی وجود داشت، اوضاع را برای Street Fighter 5 بهبود بخشد.

حمایت های استودیوی Capcom همچنین افزایش آمار فروش بازی Street Fighter 5 را به همراه داشت. برای مدتهای طولانی آمار فروش بازی Street Fighter 5 کمتر از 2 میلیون نسخه بود اما هم اکنون به نظر می‌رسد که در آستانه عرضه نسخه Arcade Edition ، آمار فروش این بازی به 2.5 میلیون نسخه در سراسر دنیا نزدیک شده است. این آمار فروش باعث شده تا بازی Street Fighter 5 بعنوان یکی از موفق ترین بازی های ژانر مبارزه در نسل جاری در نظر گرفته شود.

عنوان Street Fighter 5 در سال 2016 عرضه شد و در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 4, Microsoft Windows در دسترس قرار دارد. نسخه Arcade آن نیز در اوایل سال 2018 ارائه خواهد شد.

Street Fighter 5 هم اکنون مشهورترین بازی مبارزه ای و رقابتی در سراسر دنیا است. باید از استودیوی Capcom تقدیر کنیم به خاطر اینکه با حمایت هایش توانست شرایط بد هنگام عرضه این بازی را کاملاً تغییر دهد و چنین موفقیتی کسب نماید.

م.حافظ | اخبار | 17/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.