نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 27 آذر 1396
ساعت 19:23

آپدیت جدید بازی Friday the 13th: The Game عرضه شد

0 از 5

آپدیت بازی Friday the 13th: The Game شامل بخش آفلاین و رویدادهای فصل تعطیلات است

جدیدترین آپدیت برای بازی Friday the 13th: The Game هم اکنون برای کاربران PlayStation 4 و Steam ارائه شده است؛ ورژن Xbox One این آپدیت جدید نیز بزودی عرضه خواهد شد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

جدیدترین آپدیت بازی Friday the 13th: The Game شامل یک سری ویژگی های جدید است و رویدادهای فصل تعطیلات را برای این بازی نیز به همراه دارد. هم اکنون بازی Friday the 13th: The Game دارای بخش آفلاین نیز هست و علاقه مندان می‌توانند از آن استفاده کنند. بخش Offline Play به شما امکان می‌دهد تا در نقش Jason Vorhees یا یک مشاور ایفای نقش کرده و سطح دشواری آسان، نرمال و سخت را در نقشه ای که خودتان انتخاب می‌کنید، تجربه نمایید.

همچنین سطح بیشینه گیمر از 101 به 150 افزایش می‌یابد که قفل گشایی های جدیدی به همراه دارد از قبیل آپشن های رنگ آمیزی لباس برای مشاورها. جایزه های بیشتر نیز بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت و مجموعه ای از اطلاعات جدید در چند ماه آینده ارائه می‌شود.

یک سری رویدادهای فصل تعطیلات نیز برای دو هفته آینده برنامه ریزی شده است. از امروز تا روز 23 دسامبر 2017 (2 دی 1396) فرصت های دستیابی به Epic و Rare افزایش می‌یابد. اولین رویداد فقط 6 روز اعتبار دارد و از روز 23 دسامبر (2 دی) دو رویداد دیگر آغاز می‌شود.

در دیگر اخبار مربوط به بازی Friday the 13th: The Game اعلام شده که این بازی ترسناک تاکنون بیش از 1.8 میلیون نسخه فروش داشته است.

عنوان Friday the 13th: The Game از نوع بازی های ترسناک همراه با تلاش برای بقا است که استودیوی IllFonic مسئولیت ساخت آن را بر عهده داشته است. این بازی در بهار امسال به صورت دیجیتالی و چند ماه قبل به صورت فیزیکی برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد.

م.حافظ | اخبار | 18/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.