نویسنده: امیر قنواتی چهارشنبه، 29 آذر 1396
ساعت 15:18

50 درصد از تمام بازی‌های فیزیکی فروخته‌شده در انگلستان برای PS4 است

0 از 5

PS4 رکورد جدیدی درفروش بازی‌های فیزیکی زد!

اگر هنوز به موفقیت PS4 شک دارید و به دنبال دلیل خوبی برای تحسین این کنسول هستید - علاوه بر اینکه تا دسامبر 2017 این کنسول فروش 70 میلیون واحدی در سراسر جهان داشته است - آمار جدید UKIE و Gfk Chart-Track می‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای شما باشد. بر اساس این آمار جدید، 50.2% تمام بازی‌های فیزیکی فروخته شده در کشور انگلستان برای کنسول PS4 بوده‌است. یعنی از هر دو بازی فروخته شده یکی از آن‌ها برای این کنسول است. در مقابل کنسول Xbox One توانسته 31.6% از این فروش را به خود اختصاص دهد.

براساس گزارش UKIE، این اولین سالی است که یک کنسول توانسته‌است نیمی از بازی‌های فیزیکی فروخته‌شده را از آنِ خود کند. رکورد قبلی نیز در اختیار سونی است؛ هنگامی که در سال 1998 کنسول PlayStation One توانست 47.9% از بازی‌های فیزیکی فروخته شده را برای خود کند.

همچنین قابل توجه است که امسال کنسول سونی بیشترین عناوین انحصاری را نزد خود داشت که می‌توان به بازی‌هایی چون Horizon: Zero Dawn، Uncharted: The Lost Legacy، Gran Turismo Sport، WipeOut: Omega Collection، Final Fantasy 12: The Zodiac Age، Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و Persona 5 اشاره کرد. سال بعد را نیز فراموش نکنید چرا که PS4 بازی‌های انحصاری بسیار خوبی در اختیار دارد از جمله God of War، Spider-Man و Detroit: Become Human 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.