نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 04 دی 1396
ساعت 12:19

احتمال پشتیبانی بازی Anthem از تکنولوژی واقعیت مجازی

0 از 5

احتمال پشتیبانی بازی Anthem از هدست‌های واقعیت مجازی

عنوان Anthem یکی از بلند پروازانه‌ترین بازی‌هایی است که برای مدت‌های طولانی در دست ساخت و توسعه قرار داشته است حتی از زمان Mass Effect و Dragon Age اورجینال یعنی حدود یک دهه قبل، تفکر در مورد آن شکل گرفته است. بازی Anthem دنیایی بسیار گسترده به گیمرها ارائه می‌دهد که می‌توانند با دوستانشان و به صورت کو-آپ (مشارکتی) آن را تجربه کنند. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

بازی Anthem بسیار تماشایی و دیدنی است؛ می‌دانیم که استودیوی Bioware از همه نیرو و تجهیزات فنی و تکنیکی خود برای ساخت این بازی استفاده کرده است. اما ممکن است ویژگی‌هایی بیشتر از آنچه که تاکنون برای ما آشکار شده، در این بازی وجود داشته باشد. آقای Jay Watamaniuk از اعضای تیم استودیوی Bioware تصویری از یک مهمانی را در صفحه توییتر منتشر کرده است که در آن واژه‌ی «Anthem VR» به چشم می‌خورد.

معنای این جمله چیست؟ آیا یک ورژن VR از بازی Anthem در دست ساخت است؟ آیا به صورت یک بازی کامل ساخته می‌شود یا بخشی از بازی اصلی است؟ آیا فقط برای ورژن PC ساخته خواهد شد یا از PSVR هم پشتیبانی خواهد کرد؟ امیدوار هستیم که استودیوی Bioware پشتیبانی VR بازی Anthem را به زودی تأیید کند. Anthem از جمله بازی هایی است که سود زیادی به همراه خواهد داشت.

عنوان Anthem از نوع بازی های اکشن نقش آفرینی چندنفره آنلاین است که در سه ماهه آخر سال 2018 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد. گیمر از چشم انداز سوم شخص به تجربه بازی می‌پردازد.

اولین تریلر معرفی Anthem بازی متفاوت Bioware در E3 2017

م.حافظ | اخبار | 25/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.