نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 07 دی 1396
ساعت 19:30

تاخیر در عرضه‌ی کارتریج‌های 64 گیگابایتی نینتندو سوییچ

5 از 5

عرضه‌ی کارتریج‌های 64 گیگابایتی نینتندو سوییچ به تعویق افتاد

در حال حاضر ظرفیت کارتریج‌های موجود نینتندو سوییچ، 32 گیگابایت است که محدودیت‌هایی را جهت عرضه‌ی برخی از بازی‌ها ایجاد کرده است، به همین دلیل شرکت نینتندو در نظر دارد تا ظرفیت کارتریج‌های خود را به 64 گیگابایت افزایش دهد، اما ظاهراً آن‌ها قادر نخواهند بود که به این زودی، تصمیم خود را عملی سازند.

براساس گزارشی از «وال استریت ژورنال» (Wall Street Journal)، شرکت نینتندو قصد داشت تا کارتریج‌های 64 گیگابایتی کنسول سوییچ را در نیمه‌ی دوم سال 2018 عرضه کند، اما این شرکت اخیراً اعلام کرده است که بدلیل مشکلات فنی، قادر نخواهد بود که تا پیش از سال 2019 این کارتریج‌ها را ارائه کند.

برای مقایسه، دیسک‌های بلوری PS4 و Xbox One پنجاه گیگابایت ظرفیت دارند. شرکت نینتندو در تلاش است تا با افزایش فضای ذخیره‌ی کارتریچ‌های کنسول نینتندو سوییچ، به تقویت حالت پرتابل این کنسول بپردازد.

امروزه اکثر بازیکنان ترجیح می‌دهند که بجای دریافت نسخه‌ی فیزیکی بازی‌ها، نسخه‌ی دیجیتالی آن‌ها را دریافت کنند، اما با توجه به تاخیر بوجود آمده (در عرضه‌ی کارتریج‌های 64 گیگابایتی)، احتمالاً بیشتر شرکت‌های سازنده‌ی بازی‌های حجیم، تا زمان عرضه‌ی کارتریج‌های 64 گیگابایتی کنسول نینتندو سوییچ، زمان عرضه‌ی عناوین خود را برای این کنسول به تعویق خواهند انداخت.

کنسول نینتندو سوییچ در ماه مارس عرضه شد و تاکنون بیش از 10 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان بفروش رسیده است.

در اخبار مرتبط اعلام شد:

فرشاد | اخبار | 28/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.