نویسنده: فرشاد یکشنبه، 10 دی 1396
ساعت 21:35

احتمال عرضه‌ی The Last of Us Part 2 در سال 2019

5 از 5

حدف نام بازی The Last of Us Part 2 در رای گیری جدید شرکت سونی

بدون تردید بازی The Last of Us Part 2 یکی از مورد انتظارترین عناوین کنسول PS4 محسوب می‌شود. اما اگر واقع‌بین باشیم، عرضه‌ی The Last of Us 2 در سال 2018 بعید بنظر می‌رسد!

یکی از دلایلی که عدم عرضه‌ی عنوان The Last of Us Part 2 را در سال 2018 تقویت می‌کند، این است که اخیراً در بلاگ PlayStation، رای گیری جهت انتخاب بازی سال «Game of the Year» ایجاد شده است؛ در رای گیری گفته شده، شاهد گروه‌بندی‌های مختلفی هستیم که یکی از آن‌ها مربوط به مورد انتظارترین بازی PS4 در سال 2018 می‌شود اما عنوان The Last of Us Part 2، در میان بازی‌های اعلام شده در این دسته حضور ندارد.

موضوع زمانی عجیب‌تر می‌شود که در رای گیری مشابه‌ی در سال 2016، شاهد حضور این بازی بوده‌ایم اما چه چیزی نسبت به آن زمان فرق کرده است؟ شاید شرکت سونی زمان عرضه‌ی عناوین را ملاک حضور نام آن‌ها در این دسته قرار داده است؟ بنابراین شاید آن‌ها انتظار ندارند که عنوان The Last of Us Part 2 در سال 2018 عرضه شود؟

Justin Massongill به عنوان مدیر شبکه‌های اجتماعی PlayStation در پاسخ به علت حذف بازی The Last of Us Part 2 از لیست مزبور اعلام نمود:

چون The Last of Us Part 2 در سال گذشته موفق به دریافت جایزه‌ی Platinum Trophy شد، بنابراین به عنوان یکی از نامزدها، در این لیست قرار نگرفته است.

بنظر شما دلیل عنوان شده توسط Massongill قابل قبول است؟

پیش از این «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) به عنوان کارگردان The Last of Us Part 2 اعلام کرده بود:

تریلر نمایش داده شده در نمایشگاه بازی پاریس، یکی از قسمت‌هایی بود که بر روی آن کار کرده بودیم، چراکه می‌دانستیم قصد نمایش آن را داریم. ما آن 5 دقیقه را از بازی به نمایش گذاشتیم اما اکنون باید تجربه‌ای بالغ بر 10 ساعت را با همان کیفیت به بازیکنان ارائه دهیم؛ مردم از سایر قسمت‌های این عنوان خبر ندارند؛ ما با چیزی شبیه به یک ظرف شکسته روبرو هستیم.

فرشاد | اخبار | 31/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.