نویسنده: فرشاد یکشنبه، 10 دی 1396
ساعت 23:05

استودیوی Treyarch در حال کار بر روی عنوان AAA بعدی خود است

5 از 5

آیا استودیوی Treyarch بر روی بازی Call of Duty سال 2018 کار می‌کند؟

حتی اگر هنوز عنوان جدیدی از مجموعه بازی Call of Duty بطور رسمی معرفی نشده باشد، باز هم بر کسی پوشیده نیست که در سال 2018 شاهد عرضه‌ی عنوان جدیدی از این فرانچایز محبوب خواهیم بود.

اخیراً در سایت شرکت «اکتیویژن» (Activision) آگهی استخدامی ارسال شده که براساس آن، بنظر می‌رسد که استودوی Treyarch (به عنوان سازنده‌ی مجموعه بازی Black Ops) در حال کار بر روی پروژه‌ی بعدی خود است؛ براساس آگهی ارسال شده، استودیوی Treyarch بدنبال استخدام یک Art Coordinator جهت کار بر روی مدل‌های 3 بُعدی و Texturing است؛ گرچه در این آگهی اشاره‌ای به بازی Call of Duty سال 2018 نشده اما احتمال می‌رود پروژه‌ای که این استودیو در حال کار کردن بر روی آن است، عنوان جدیدی از مجموعه بازی Call of Duty باشد که براساس شایعات، نسخه‌ی چهارم مجموعه بازی Black Ops خواهد بود.

جدیدترین عنوان از فرانچایز Call of Duty، بازی Call of Duty: WW2 است که از زمان عرضه تا به امروز، در صدر جدول پرفروش‌ترین عناوین بازارهای جهانی قرار داشته و سود خوبی را نصیب شرکت اکتیویژن کرده است؛ این بازی امتیاز 6.8 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد. حسین صدری در نقد و بررسی بازی Call of Duty: WW2 نوشت:

Call of Duty: WW2 را می‌توان جزو عناوین خوب سری Call of Duty دسته بندی کرد. بازی‌ای که با وجود کاستی‌هایش توانسته بازگشتی خوب برای یک سری تقریبا از دست رفته باشد. سایه‌ی نحس مدیران مارکتینگ اکتیویژن هنوز هم بر سر بازی سنگینی می‌کند اما در کل با تجربه‌ای خوب و قابل قبول طرفیم که از انجام دادنش پشیمان نخواهید شد. اگر Wolf2 و Destiny را به سرانجام رسانده‌اید، درباره‌ی WW2 نیز فکر کنید.

فرشاد | اخبار | 31/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.