نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 13 دی 1396
ساعت 18:00

تاریخ عرضه نسخه PS4 بازی Fire Pro Wrestling World

0 از 5

بازی Fire Pro Wrestling World تابستان 2018 برای PlayStation 4 عرضه می‌شود

طی مراسم Great Pro Wrestling Festival 2018 که در توکیوی ژاپن برگزار شد، استودیوی Spike Chunsoft اعلام کرد که بازی Fire Pro Wrestling World آنها در تابستان سال 2018 برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

همچنین استودیوی Spike Chunsoft همکاری و مشارکتش را با سازمان New Japan Pro Wrestling اعلام نمود. بر اساس این همکاری، قرار است کشتی گیران این سازمان با ظاهر اصلی و نام‌های واقعی‌شان در تابستان 2018 در بازی Fire Pro Wrestling World حضور پیدا کنند.

خبر دیگری که استودیوی Spike Chunsoft عنوان کرد ساخت و توسعه یک بخش داستانی برای بازی Fire Pro Wrestling World بود. این مد داستانی به گیمرها این امکان را می‌دهد که در نقش یک کشتی گیر جوان وارد مسابقه شوند و برای پیروزی در مسابقات قهرمانی IWGP Heavyweight Championship که برترین عنوان کشتی گیری ژاپن است، به مبارزه بپردازند.

بازی Fire Pro Wrestling World ابتدا در ماه جولای 2017 (تیر 1396) از طریق Steam Early Access در دسترس قرار گرفت و بسیار تأثیرگذار بود. سپس نسخه کامل آن در تاریخ 18 دسامبر 2017 (26 آذر 1396) برای Microsoft Windows ارائه گردید. کاربران PS4 نیز به زودی قادر به تجربه این بازی خواهند بود.

در حال حاضر فقط می‌دانیم که نسخه PS4 بازی Fire Pro Wrestling World در تابستان امسال ارائه خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است.

م.حافظ | اخبار | 03/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.