نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 14 دی 1396
ساعت 09:00

تاخیر در عرضه‌ی بازی Psychonauts 2

0 از 5

تاریخ عرضه‌ی بازی Psychonauts 2 تاخیر خورده است

چند روز پیش در خبری اعلام شد که بازی Psychonauts 2 در سال 2018 عرضه نخواهد شد. با وجود اینکه تا به امروز هرگز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای بازی Psychonauts 2 مشخص نشده بود، انتظار می‌رفت که این عنوان در سال 2018 عرضه شود. تقریبا دو سال پیش به شما خبر داده بودیم که بازی Psychonauts 2 موفق شده است از طریق جذب عمومی سرمایه گذاران، 3.3 میلیون دلار از هزینه‌های تولید خود را تامین کند.

دقیقا پیش از ایام کریسمس سازنده‌ی بازی، استودیوی Double Fine در ویدیویی اعلام کرد که عرضه‌ی عنوان Psychonauts 2 با تاخیر مواجه شده است. در این ویدیو همچنین، یکی از کاراکترهای دیگر بازی که عضوی از خانواده‌ی Raz است به بازیکنان معرفی شد. در ویدیوی مذکور، جزییاتی از نحوه‌ی ساخت و آفرینش این کاراکتر در فازهای مختلف توضیح داده شده است. 

مدیر پروژه، زک مکلندون اعلام کرده است که تیم سازنده بازی در استودیوی Double Fine به خوبی از مقدار زمانی که برای تکمیل شدن روند ساخت بازی نیاز است آگاهی دارد، اما تا زمانی که از همه چیز مطمئن نباشند تاریخ عرضه‌ی قطعیِ Psychonauts 2 را اعلام نخواهند کرد. بنایراین احتمال می‌رود که نسخه‌ی دوم بازی Psychonauts در سال 2019 برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 عرضه شود. این بازی در سال 2015 و طی مراسم The Game Awards معرفی شده بود. نسخه‌ی دوم Psychonauts با استفاده از موتور Unreal Engine 4 ساخته خواهد شد.

لازم به ذکر است که رییس استودیوی Double Fine تیم شفر، بازیساز افسانه‌ای است. وی کارگردانی Psychonauts 2 را بر عهده دارد. در کارنامه‌ی وی عناوینی همچون Grim Fandango و Brutal Legend دیده می‌شوند.

نسخه‌ی قبلی Psychonauts در سال 2005 عرضه شده بود که در آن کنترل Raz را بر عهده داشتیم. Raz دارای توانایی ‌های خارق‌العاده‌ی روانی است و می‌تواند به درون ذهن دیگران رخنه کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.