نویسنده: فرشاد جمعه، 15 دی 1396
ساعت 17:53

آیا بزودی عنوان جدیدی از فرانچایز Resident Evil معرفی خواهد شد؟

5 از 5

آیا بزودی شاهد معرفی نسخه‌ی Remake بازی Resident Evil 2 خواهیم بود؟

اخیراً حساب توییتر ژاپنی فرانچایز Resident Evil، تصویر جدیدی را به عنوان «هدر» (Header) قرار داده است که در آن شاهد تصاویری از کاور بازی‌های Resident Evil Revelations ،Resident Evil Revelations 2 و Resident Evil 7 هستیم، اما موضوع عجیبی که در تصویر منتشر شده به چشم می‌خورد، وجود یک جای خالی در کنار تصاویر بازی‌های گفته شده است.

آیا این جای خالی می‌تواند مربوط به عنوان جدیدی از فرانچایز Resident Evil باشد؟ شاید این جای خالی مربوط به نسخه‌ی Remake بازی Resident Evil 2 باشد که طرفداران این فرانچایز برای مدت زمانی طولانی در انتظار آن بوده‌اند.

موضوع هر چه باشد، انتظار داریم که شرکت کپکام بزودی اطلاعات جدیدی را در مورد فرانچایز Resident Evil به اشتراک بگذارد.

در ادامه شاهد تصویری از هدر جدید حساب توییتر ژاپنی مجموعه بازی Resident Evil خواهید بود:

عنوان جدید فرانچایز Resident Evil

بازی Resident Evil 7 جدیدترین عنوان از مجموعه بازی Resident Evil است که در سال 2017 برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه شد؛ این بازی امتیاز 8.4 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ طه رسولی در نقد و بررسی بازی Resident Evil 7 نوشت:

رزیدنت اویل 7 از یک طرف روح تازه ای به مجموعه ی خسته ی رزیدنت اویل دمیده و از طرف دیگر کاملا به ریشه های اش وفادار بوده در نهایت یک بازی بسیار خوب و به یادماندنی ارایه می کند. روند بازی و طراحی مراحل عالی است. سکانس های مبارزه با باس ها هیجان انگیز هستند و دلیل کافی برای بازگشت به بازی و چندین بار تمام کردن آن وجود دارد.

فرشاد | اخبار | 05/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.