نویسنده: فرشاد دوشنبه، 18 دی 1396
ساعت 19:31

آمار فروش عناوین نینتندو سوییچ در انگلستان در سال 2017

5 از 5

تعداد نسخه‌ی فروخته شده از عناوین Super Mario Odyssey ،Mario Kart 8 Deluxe و Breath of the Wild در انگلستان اعلام شد

 هیچیک از کنسول‌های شرکت نینتندو در گذشته حضور فعالی در بازار انگلستان نداشته‌اند، این موضوع شامل جدیدترین پرچم‌دار آن‌ها یعنی کنسول نینتندو سوییچ هم می‌شود، به همین دلیل تعداد نسخه‌های فروخته شده‌ی این کنسول و بازی‌های آن در انگلستان، همچون سایر نقاط جهان چشم‌گیر نیست.

براساس اطلاعات منتشر شده، سه بازی Super Mario Odyssey ،The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Mario Kart 8 Deluxe نینتندو سوییچ، در انگلستان (در سال 2017) بیش از 300 هزار نسخه فروش داشته‌اند؛ تعداد نسخه‌های فروخته شده‌ی کنسول نینتندو سوییچ هم تا تاریخ 27 اکتبر سال 2017، در حدود 300 هزار نسخه اعلام شده است.

فروش بازی Mario Kart 8 Deluxe

بازی Mario Kart 8 Deluxe امتیاز 9 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ محمد جواد فرج الهی در نقد و بررسی این بازی نوشت:

ماریو کارت مناسب کسانی که می‌خواهند به تنهایی و افلاین بازی کنند، نیست. چراکه بخش تک نفره ضعیفی دارد ولی در عوض یکی از بهترین بازی‌های خانوادگی و دوستانه است و مسابقات چندنفره آن به شدت هیجان انگیز و لذت بخش هستند. اگر کنسول نینتندو دارید، بهترین بازی چند نفره‌ای که می‌توانید برای آن تهیه کنید، ماریو کارت است.

فروش بازی Super Mario Odyssey

بازی Super Mario Odyssey امتیاز 10 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ طه رسولی در نقد و بررسی این بازی نوشت:

بعد از Super Mario Galaxy 2 هیچ بازی‌ای نمی‌توانید پیدا کنید که در حد ماریو اودیسه تا این حد پر باشد از ایده‌های خلاقانه و مراحل لذت‌بخش. بازی‌سازان نینتندو باز هم ثابت کردند که روح ویدیو گیم را می‌شناسند و همچنان عقیده دارند خلاقیت و نوآوری است که می‌تواند صنعت بازی‌های ویدیویی را پیش ببرد نه تکرار کلیشه‌هایی که قبلا امتحان خودشان را پس داده‌اند. سوپر ماریو اودیسه مجموعه‌ای از چالش‌های بی‌نظیر پلتفرمینگ است که برای همه‌ی گیمرها (چه کسانی که خیلی اهل بازی‌های سخت نیستند و چه کسانی که به کم‌تر از سوپر میت بوی و دارک سولز راضی نمی‌شوند) چالش‌های مناسبی دارد.

فروش بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild امتیاز 10 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ طه رسولی در نقد و بررسی این بازی نوشت:

آخرین نسخه از مجموعه‌ی افسانه‌ی زلدا تغییر بسیار زیادی نسبت به بازی‌های قبلی خودش داشته و به کلی سبک Open World‌ را متحول کرده است. دنیای بسیار بزرگ و آزادی عمل بی‌سابقه‌ای که در این بازی دارید برای‌تان تجربه‌ای به‌یادماندنی خلق خواهد کرد. بعد از بازی کردن زلدا تازه متوجه می‌شوید که بازی‌هایی که تا به حال به اسم Open World بازی می‌کرده‌اید شوخی‌ای بیش نبوده‌اند!

فرشاد | اخبار | 08/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.