نویسنده: فرشاد شنبه، 23 دی 1396
ساعت 19:35

الکترونیک آرتز به پشتیبانی خود از نینتندو سوییچ ادامه خواهد داد

5 از 5

الکترونیک آرتز عناوین بیشتری را برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد

ادامه‌ی پشتیبانی شرکت الکترونیک آرتز از جدیدترین پرچم‌دار شرکت نینتندو یعنی کنسول نینتندو سوییچ، در گرو فروش خوب نسخه‌ی سوییچ بازی FIFA 18 قرار داشت؛ اکنون با توجه به صحبت‌های یکی از مدیران شرکت نینتندو، فروش نسخه‌ی سوییچ بازی FIFA 18 بقدری خوب بوده است که شرکت الکترونیک آرتز را متقاعد به ادامه‌ی پشتیبانی‌های خود از این کنسول نماید.

Philippe Lavoué به عنوان مدیر نینتندوی فرانسه در صحبت با Les Numériques اعلام کرد که فروش نسخه‌ی سوییچ بازی FIFA 18، انتظارات الکترونیک آرتز را برآورده کرده است؛ به گفته‌ی Lavoué، عنوان FIFA 18 به تنهایی در فرانسه 73 هزار نسخه فروش داشته است. Lavoué در ادامه‌ی صحبت‌های خود اعلام کرد که عنوان FIFA 18، حکم یک نمونه‌ی آزمایشی جهت بررسی عملکرد کنسول نینتندو سوییچ را برای شرکت الکترونیک آرتز داشته است و در بدترین حالت ممکن، تنها شاهد عرضه‌ی بازی‌های بیشتری از فرانچایز FIFA برای نینتندو سوییچ خواهیم بود.

عنوان FIFA 18 امتیاز 8.6 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ اشکان فرجادی در نقد و بررسی این بازی نوشت:

FIFA 18 بدون اغراق یکی از بهترین شماره‌های سری خواهد بود! شرکت EA تونسته با اصلاح الگوریتم بازی فیفا یکی از بهترین عناوین این فرنچایز رو به مخاطبین ارائه کنه. گیم‌پلی بازی روان‌تر، سریع‌تر و خوش دست تر از قبل شده و گرافیک بازی به لطف موتور فراست بایت از عهده‌ی جزئیات بخوبی برآمده. البته فیفا 18 هم از یک سری مشکلات رنج می‌بره. کاستی‌هایی که مطمئنا با این روند صعودی تیم توسعه دهنده‌ی بازی، رفع خواهند شد تا سری Fifa بتونه به بهترین عنوان فوتبالی برای طرفداران این سبک تبدیل بشه.

فرشاد | اخبار | 13/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.