نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 30 بهمن 1396
ساعت 18:51

توسعه‌ی Shin Megami Tensei V با سرعت بیشتری انجام می‌شود

0 از 5

 

ساخت و توسعه‌ی عنوان Shin Megami Tensei V وارد مراحل اصلی خود شد

کمپانی Atlus طی یک رسم جالب هرساله از معبد Kishimojin بازدید میکند و طی این بازدید برای موفقیت بازی‌های خود و سلامتی کارکنان و طرفداران دعا میکند. امسال وبسایت 4Gamer با Atlus در این بازدید همراه شده و طی آن با تهیه کننده‌ی بازی، آقای Kazuyuki Yamai مصاحبه‌ای انجام داده است که نکات مهم آن را باهم مرور میکنیم:

4Gamer: از شما برای این دعوت تشکر میکنم. از آنجایی که برای موفقیت بازی خود دعا کردید، آیا عنوان Shin Megami Tensei V وارد مراحل اصلی ساخت خود شده است؟

Yamai: بله، هنگام شروع پروژه فقط چند نفر عضو اصلی بودیم ولی به تدریج به تعداد اعضا اضافه کردیم و الان اندازه‌ی تیم به مقداری رسیده که می‌توانیم بگوییم رسماً در حال تولید هستیم.

4Gamer: این اولین بازی شما برای نینتندو سوئیچ است. می‌توانید کمی درمورد اینکه چه نوع بازی‌‌ای برای سخت افزار جدید می‌خواهید بسازید حرف بزنید؟

Yamai: اولاً، با توجه به اینکه از آخرین باری که برای کنسول‌های خانگی بازی ساختیم مدت طولانی‌ای میگذرد، می‌خواهم [بازی] محتوای فوق العاده‌ای داشته باشد و به تجربه‌ی لذت بخشی روی تلویزیون تبدیل شود. در کنار این میخواهم احساس راحتی‌ای که هنگام ترکیب شیاطین (یکی از مکانیک‌های اصلی سری) درحالی روی تخت دراز کشیده‌اید مثل Shin Megami Tensei IV و Apocalypse نیز در بازی حضور داشته باشد. هدف ما تولید عنوانی هست که هم برای تجربه‌ی در خانه هم برای تجربه‌ی همراه مناسب باشد.

طبیعتاً دوست دارم شیاطین زیادی در بازی حضور داشته باشند، طوری که مناسب سخت افزار [سوئیچ] باشد. بخاطر همین در مقایسه با عناوین قبلی، زمانی که روی طراحی هر کاراکتر میگذاریم سه برابر نسخه‌های قبل هست.

4Gamer: تا الان در تریلر‌ها شاهد تصاویری بودیم که چیزی شبیه خرابه های شهری شبیه توکیو هست. ولی مشتاقیم بدانیم که بازی چه داستان و دنیایی در‌ اختیارمان میگذارد.

Yamai: هنوز خیلی چیزها وجود دارد که نمی‌توانیم نشان دهیم، ولی فکر میکنم توانستیم در تریلر‌ها اشاره‌ای به داستان و حوادث داشته باشیم. با این‌ حال احساس میکنم فقط ذره‌ای از خروار را نشان داده‌ایم. احتمالا حدس زدن درباره‌ی ادامه‌ی بازی با این اطلاعات کم دشوار باشد ولی امیدوارم مردم از خیال‌پردازی و گمانه‌ زنی درمورد بازی لذت ببرند!

در آینده اخبار بیشتری منتشر خواهیم کرد ولی فعلا الویت با ساخت بازیست که به تازگی وارد مراحل ساخت اصلی شده است.

Shin Megami Tensei V در حال توسعه برای نینتندو سوئیچ است.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.