نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 02 اسفند 1396
ساعت 12:12

احتمال عرضه‌ی Age of Empires: Definitive Edition برروی استیم وجود دارد

0 از 5

طبق سخنان Adam Isgreen، کارگردان هنری بازی، احتمال عرضه‌ی Age of Empires: Definitive Edition برروی پلتفرم استیم وجود دارد

بازسازی عنوان کلاسیک Age of Empires امروز مورخ 2 اسفند 1396 به طور انحصاری در استور ویندوز 10 عرضه‌ می‌شود، اما با توجه به سخنان آقای Isgreen، ممکن است بعد از اطمینان حاصل کردن از کیفیت بازی و ساخت UWP آن (برنامه‌هایی که برای تمامی دستگاه‌های اجرا کننده‌ی ویندوز 10 اعم از Xbox, PC و موبایل اجرا می‌شوند) به انتشار بازی برای پلتفرم های دیگر مثل استیم نیز اقدام کنند.

ایشان خاطر نشان کردند که از نارضایتی و مشکلات کاربران با استور ویندوز 10 آگاه هستند، ولی نسخه‌ی حاضر بازی تمامی امکانات موردنظرشان را برای عرضه روی استیم ندارد. تیم توسعه دهنده، بعد از اتمام ساخت نسخه‌ی ویندوز، امکان عرضه روی پلتفرم‌های دیگر را بررسی خواهد کرد.

بازسازی Age of Empires با گرافیک و رابط کاربری جدید و موسیقی و صداگذاری ریمستر شده امروز عرضه می‌شود. همچنین بازسازی نسخه‌های دوم و سوم همراه نسخه‌ی جدید از این سری، Age of Empires IV نیز در دست ساخت قرار دارند که این نسخه‌ی جدید بدست استودیوی خوش‌نام Relic Entertainment توسعه داده‌ می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.