نویسنده: آرمین صیامی زاده یکشنبه، 20 اسفند 1396
ساعت 19:00

Square Enix برای بازسازی Final Fantasy VII استخدام می‌کند

1 از 5

کمپانی اسکوئر‌انیکس برای بازسازی نسخه‌ی هفتم Final Fantasy به دنبال Level Planner است

نکات مهم این آگهی به شکل زیر است:

  • پروژه‌ای بزرگ برای بازسازی Final Fantasy VII برای PS4
  • فرصت کارکردن در بهترین محیط کاری
  • در یک سازمان مسطح (سازمانی که درآن بین کارکنان و مدیران حداقل فاصله وجود دارد) تجربه کسب کنید و استعداد‌هایتان را شکوفا کنید
  • به عنوان یکی از اعضای اصلی روی پروژه‌ای بزرگ کار کنید و در حرفه‌ی خود پیشرفت کنید
  • از فضای کاری باز و انعطاف‌پذیر و مزایای دیگر بهره‌‌مند شوید

از وظایف یک Level Planner می‌توان به سازماندهی گردش‌کار طراحی لوکشین، ایده دادن برای طراحی مرحله و پیاده‌سازی اطلاعات از طریق Unreal Engine 4 اشاره کرد.

Square Enix علاوه بر این آگهی، اطلاعاتی از روند ساخت بازی نیز به اشتراک گذاشت:

با اینکه برنامه‎هایمان در رابطه با عملکرد کلی بازی و محتوای آن در تیم توسعه‌ مورد آزمایش هستند، پیشرفت‌هایمان در بازسازی گرافیکی رضایت‌‌‍بخش بوده و به این نتیجه رسیده‌ایم که برای راضی کردن طرفداران نیاز داریم تا از نظر کیفی یک قدم بالاتر برویم.

به همین علت نیاز به تیمی از برنامه‎ریزهای مرحله و مبارزه، طراح، مهندس و افراد دیگر داریم که همراه تیم حاضر، روی این پروژه‌ی عظیم کارکنند.

اسکوئرانیکس دنبال افراد باتجربه در زمینه‌ای برنامه‌ریزی برای بازی‌های کنسولی است، به‌خصوص افرادی که در زمینه‌ی طراحی مرحله تجربه دارند. توانایی‌های لازم برای این کار، تجربه‌ی قبلی در طراحی مرحله و ساخت عناوین HD، به‌ویژه با Unreal Engine 4 هست.

این کمپانی اذعان داشت که این استخدام‌ها، به منظور اضافه کردن اعضای خلاقیست که بتوانند به دنیا و شخصیت‌های بازی که برای دنیای مدرن بازسازی می‌شود، روح تازه‌ای بدمند و صرفاً به منظور تسریع پروسه‌ی ساخت نیست. در آخر نیز اشاره کردند که پذیرای کسانی که تا‌به‌حال نسخه‌ی اصلی این عنوان را تجربه نکرده‌اند نیز هستند. به‌هرحال این بازی 20 سال پیش منتشر شده و افراد زیادی وجود دارند که موفق به بازی آن نشده‌اند. با این وجود، این کمپانی امیدوار است تا این‌گونه افراد نیز به موضوع بازی علاقه داشته باشند و بتوانند با ایده‌های جدیدشان به ساخت بازی کمک کنند.

بازسازی Final Fantasy VII به‌طور انحصاری برای PS4 دردست ساخت قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.