نویسنده: حسین معماری سه شنبه، 21 فروردين 1397
ساعت 14:40

استودیوی جدید Ubisoft در شهر Winnipeg کانادا تاسیس خواهد شد

0 از 5

کمپانی «یوبی‌سافت» قصد دارد که یک استودیوی جدید در شهرWinnipeg (استان Manitoba) کانادا تاسیس کند. در این شهر، فقط استودیوی بازی‌سازان موبایلی مشغول به کار هستند و تاکنون بازی‌سازان عناوین کنسولی و PC در آنجا فعالیت نکرده‌اند. در ادامه با «بازی‌مک» همراه باشید.

دلیل اینکه یوبی‌سافت این شهر را انتخاب کرده، به خاطر آب و هوای آن نیست (جزء سردترین نقاط جهان محسوب می‌شود) بلکه به این خاطر است که استان Manitoba، اعتبار مالیات‌های سنگین را به ساخت رسانه های دیجیتالی ارائه می‌دهد. همچنین آقای Darryl Long، مدیر عامل این استودیوی جدید، دورانی از عمر خود را در شهر و استان همسایه با Manitoba گذرانده است. او در این مورد گفته است:

صنعت بازی‌های ویدئویی به طور چشمگیری رقابتی شده است و استعداد ما، به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌مان محسوب می‌شود که همه‌ی استودیوهای یوبی‌سافت، از آن بهره می‌برند. زمانی که با استاندارManitoba صحبت کرده بودیم، تصمیم گرفتیم که استدیوی جدید را در شهر Winnipeg تاسیس کنیم و به سمت این شهر رفتیم. ما هدف‌مان را دنبال کردیم و به نتیجه نیز رسیدیم که کارمان را در این شهر انجام دهیم چرا که استان Manitoba و شهر Winnipeg، خیلی زود ما را شگفت زده کردند. این مکان، جواهر پنهانی برای استعدادهای صنعت بازیسازی است.

او در صحبت‌هایش، به افرادی اشاره کرد که سمت‌های بزرگی در بازی‌سازی دارند. اشخاصی ار جمله طراح و برنامه نویس بخش هنری در دانشکده Red River، مهندس دانشگاه Manitoba، مهندس علوم IT و کامپیوتر، مهندس هوش مصنوعی و برنامه نویس بخش روباتیک که به عنوان استعداد و سرمایه استودیوی جدید نام برده شده‌اند.

من می‌توانم افراد پرشور و با استعداد بیشتری را نام ببرم که از Winnipeg به ما ملحق شوند اما چون آن‌ها تاکنون به دنبال شغلی در خصوص بازی‌های ویدئویی بوده‌اند، مجبور به ترک شهر شدند (استودیو مراحل تاسیس را می‌گذراند و هنوز به طور رسمی تاسیس نشده است). اما این فرصت بسیار خوبی برای برخی از آن‌ها است که آرزو و رویای خود را بتوانند در شهر خودشان دنبال کنند.


سوالی که مطرح می‌شود، این است که این استودیو چه هدفی را دنبال می‌کند. در این خصوص آقای Darryl Long گفت:


ما به دنبال این بودیم که در ساخت عناوین بزرگ AAA، مشارکت داشته باشیم. عناوینی از جمله «Far Cry» و «Assassin’s Creed» و «Watch Dogs». اما در ایجاد زمینه‌ی ساخت عناوین جهان باز یا Open World، هدف‌مان شهرWinnipeg بود تا بتوانیم در آن‌جا مراحل تحقیق و توسعه این بازی‌ها و فرایند ساخت آن‌ها را انجام دهیم. همچنین ابزاری که اینجا در اختیار داریم و شرایطی که حاکم است، باعث می‌شود که ساخت پروژه‌ها تا حد زیادی کارآمد و امکان پذیر باشد. این شرایط به ما کمک می‌کنند تا نهایتا بتوانیم کیفیت ساخت بازی‌های جهان باز را که قصد داریم تولید کنیم، افزایش دهیم. در کنار استودیوی خودمان، به دیگر استودیوها و بازی‌سازان کانادایی نیز در ساخت عناوین AAA به خصوص عناوین جهان بازشان، کمک خواهیم کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.