نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 10 ارديبهشت 1397
ساعت 21:01

CD Project در E3 امسال نمایشی خواهد داشت

0 از 5

استودیوی CD Project در مراسم E3 امسال یک عنوان نقش‌آفرینی را به نمایش خواهد آورد

جزئیات نمایش‌دهندگان E3 امسال مشخص شده و طرفداران سبک نقش‌آفرینی دلیل بسیار خوبی برای هیجان‌زده شدن برای این مراسم خواهند داشت: حضور استودیوی پرآوازه‌ی CD Project، سازنده‌ی سری The Witcher، به منظور رونمایی از یک عنوان RPG که برای PS4, Xbox One و PC عرضه می‌شود تأیید شده است.

این استودیو چندین بار اعلام کرده که فعلاً قصد ادامه‌ی سری ویچر را ندارد و از آن‌جایی که عنوان نقش‌آفرینی دیگری از آن‌ها معرفی نشده، به احتمال زیاد در مراسم E3 امسال با عنوان Cyberpunk 2077 بیشتر آشنا خواهیم شد.

نشانه‌های زیادی درباره‌ی به نمایش درآمدن این بازی در سال جاری وجود دارد، از توییت اکانت رسمی توییتر این عنوان که مدت‌ها بود فعالیتی نداشت تا شایعات مربوط به نمایش تریلر و حتی قابل بازی بودن این عنوان پشت درهای بسته. تنها دلیلی که برای پایین نگه داشتن انتظارات و کنترل هیجاناتمان وجود دارد این است که هرسال شایعه‌ی حضور این بازی در مراسم محتلف وجود دارد و تا به حال این اتفاق نیفتاده است. اما به هر حال دلایل کافی برای هیجان زده بودن برای حضور CD Project در مراسم E3 که از از پنج تا هفتم تیرماه برگزار می‌شود وجود دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.