نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1397
ساعت 10:00

God of War ایستر اگ هایی مرتبط با فیلم Avengers دارد

4.2 از 5

به تازگی طرفداران بازی خدای جنگ پلی‌استیشن 4، Easter Egg هایی در ارتباط با فیلم Infinity War پیدا کرده‌اند.

بازی God of War از زمان عرضه در ۳۱ فروردین تاکنون، در همه جبهه‌ها به موفقیت‌های بزرگی رسیده و طرفداران این سری را خوشحال کرده است. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های طرفداری بازی در Reddit نیز ایستر اگ‌هایی در این بازی پیدا کرده که با فیلم Avengers: Infinity War ارتباط دارند. کاربری به نام Moxxxxxi اولین شخص بود که ایستر اگ‌هایی را فاش کرده است، که سرنخ‌هایی در جریان کوئست «Family Business» و پس از برداشتن آیتم «Shattered Gauntlet of Ages» مشخص شدند. این مشخصا یادکردی به «دستکش ابدیت تانوس» در فیلم اینیفینیتی وار است؛ جایی که او در جستجوی «سنگ‌های ابدیت» بوده و آن‌ها را به این دستکش متصل می‌کند.

با توجه به توضیحات این آیتم، Shattered Gauntlet of Ages «یک شئ باستانی از Hel (هل‌هایم) است که گرچه هنوز قدرتمند باقی مانده ولی حالا قدرت‌های عظیم سابقش را پراکنده شده در عالم‌های دیگر (realms) می‌بیند». با توجه به اینکه بازیکن برای ارتقای این آیتم باید ۶ طلسم دیگر را از عالم‌های مختلف پیدا کند، مشخصا می‌تواند یک اشاره مستقیم به کوئست تانوس در فیلم اینفینیتی وار و تلاش او برای پیدا کردن سنگ‌های ابدیتی هستند که در تمام کهکشان پراکنده شده‌اند؛ به خصوص که این طلسم‌ها در بازی، اسامی و کارکردهایی دارند که بسیار به سنگ‌های ابدیت در فیلم نیز نزدیک هستند.

طلسم Andvari’s Soul مشابه سنگ Soul Stone، طلسم Njord’s Temporal Stone مشابه سنگ Time Stone، طلسم Eye of the Outer Realm مشابه سنگ Space Stone، طلسم Ivaldi’s Corrupted Mind مشابه سنگ Mind Stone، طلسم Asgard’s Shard of Existence مشابه سنگ Reality Stone و طلسم Muspelheim Eye of Power مشابه سنگ Power Stone در فیلم Infinity War هستند. به این ترتیب مجموعه ۶ طلسم قابل یافت در بازی، به نوعی همزاد ۶ سنگ ابدیت در MCU هستند.

این ایستر اگ، برخلاف بیشتر ایستر اگ‌های داخل بازی‌ها که به فیلم خاصی اشاره دارند (مثل ایستر اگ Indiana Jones که روی یخچالی در Fallout: New Vegas وجود داشت)، اصلا نمایشی نیستند؛ بلکه آیتم‌هایی بسیار کاربردی و پرقدرت  محسوب می‌شوند که کریتوس امکان استفاده از آن‌ها را دارد. برای مثال، اگر بازیکن بتواند سه طلسم را برای این دستکش پیدا کند، کریتوس خواهد توانست پرتوهایی بنفش شلیک کند، که این نیز تشابه آشکاری با قدرت‌های سنگ ابدیت Power Stone در دنیای سینمایی مارول دارد. درواقع طرفداران به خصوص در فیلم Guardians of the Galaxy شاهد آن بودند.

با در نظر گرفتن اینکه بازی گاد آو وار، مدت زمان زیادی را برای توسعه گذرانده است، مشخص نیست چگونه چنین ایستر اگ‌هایی از جدیدترین فیلم مارول، که به تازگی نیز اکران آن شروع شده وجود دارد. همچنین با ذکر این نکته که بارلوگ، کارگردان گاد آو وار اخیرا صحبت‌هایی درباره اینکه برنامه‌هایی برای پنج گاد آو وار دیگر دارد، بازیکنان احتمالا همچنان می‌توانند به دیدن ایستر اگ‌هایی مشابه امیدوار باشند.

بازی خدای جنگ، در تاریخ ۳۱ فروردین امسال تحت پلتفرم پلی‌استیشن ۴ عرضه گردید که در نقد و بررسی بازی‌مگ از God of War، امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ را دریافت کرد. اکران فیلم سینمایی Avengers: Infinity War نیز از ۷ اردیبهشت شروع شده و پس از ثبت چند رکورد در روز اکران، اینک موفق به ثبت رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما در هفته اول اکران داخلی نیز شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.