نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 11 ارديبهشت 1397
ساعت 18:29

God of War پنج دنباله خواهد داشت

4.6 از 5

کارگردان بازی، آقای Cory Barlog به فکر ساخت پنج نسخه‌ی دیگر از این سری است

 نسخه‌ی جدید خدای جنگ با نمرات خارق‌العاده و فروش چشم‌گیرش برای کمپانی سونی موفقیت‌های بی‌نظیری به دنبال داشته، حال این سوال پیش می‌آید که آینده‌ی این سری به کدام سمت خواهد رفت؟ ظاهراً به سمت دنباله‌های بی‌شمار!

طی پادکست سایت Kotaku، آقای بارلوگ در جواب به سوال درباره‌ی آینده‌ی سری اعلام کرد که به فکر ساختن 5 دنباله‌ برای این عنوان است. با توجه به ‌این که توسعه‌ی نسخه‌ی آخر پنج سال طول کشید و این زمان برای آقای بارلوگ بسیار سخت گذشت، ساختن این تعداد دنباله به‌نظر کار بسیار طاقت‌فرسایی می‌آید. اما خوشبختانه، ایشان اعتقاد دارد که توسعه‌ی این دنباله‌ها سریع‌تر خواهد بود. او در این باره توضیح داد:

خیلی دوست دارم راه سریع‌تری برای انجام این کارها پیدا کنم. بخش بزرگی از این پنج سال صرف شروع دوباره‌ شد. ما یک موتور اصلی داشتیم ولی خیلی از چیزها را دوباره درست کردیم. لازم بود همه‌چیز را از اول بسازیم چون خیلی از بخش‌های موتور را بهم ریخته بودیم و وقتی تیم دور هم جمع شد، به این نتیجه رسیدیم که "خب، این چیز‌ها سرجایشان نیستند." حتی در نمایش E3 2016 هم، موتور رندر سرجایش نبود، موتور نورپردازی نیمه‌کاره بود، موتور اتمسفر نیمه‌کاره بود. مکانیک‌های اصلی سرجایشان بودند ولی بخش‌های مربوط به بارگذاری بازی در حین انجام آن هنوز نهایی نشده بودند و درحال پیدا کردن راهی منطقی برای انجامشان بودیم. ما می‌دانستیم که چه چیزی می‌خواهیم، اما با تکنولوژی مورد نیاز آن آشنایی نداشتیم.

گفتن این‌ها راحت است، حالا آقای بارلوگ باید راهی پیدا کند تا تیمش را متقاعد کند که برای دنباله‌ها نیز از همین موتور استفاده کنند. باید صبر کنیم و ببینیم که توسعه‌ی این ادامه‌ها چقدر طول می‌کشد.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.