نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 05 خرداد 1397
ساعت 11:00

بازی State of Decay 2 در دو روز اول میزبان بیش از یک میلیون بازیکن بوده است

5 از 5

مایکروسافت به تازگی اطلاعات و آمارهای جالبی پیرامون بازی State of Decay 2 منتشر کرده است.

جدیدترین بازی انحصاری مایکروسافت یعنی State of Decay 2، تنها چند روز است که عرضه شده و طبق گزارش‌ها تاکنون از مرز یک میلیون بازیکن فعال نیز عبور کرده است. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ این بازی که به عنوان نسخه دنباله برای بازی State of Decay، محصول سال ۲۰۱۳ استودیو Undead Labs محسوب می‌شود، در تاریخ ۲۲ می (۱ خرداد) عرضه شد و حالا تنها دو روز پس از این تاریخ، به بیش از یک میلیون بازیکن دست پیدا کرده است.

براساس آمارها، از ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) و زمان دسترسی پیش از موعد به دارندگان نسخه Ultimate Edition بازی و همچنین عرضه نسخه استاندارد بازی در چند روز بعد، تاکنون ۶ میلیون ساعت گیم‌پلی انجام شده در بازی به ثبت رسیده است. همچنین طرفداران و دنبال‌کنندگان بازی، تاکنون به تماشای ۳٫۵ میلیون ساعت گیم‌پلی بازی در پلتفرم‌هایی نظیر میکسر، توییچ و یوتیوب هم پرداخته‌اند.

براساس گزارشی که توسط مایکروسافت ارائه شده، در طول این مدت بیش از ۶۷۵ میلیون زامبی در این بازی جهان‌باز کشته شده‌اند، ۶ میلیون ترقه و مواد انفجاری در محیط پرتاب شده، ۶ میلیون بسته اسنک در بازی خورده شده و ۲ میلیون سند و یادداشت هم در بازی پیدا و خوانده شده است.

گفتنی است که بازی State of Decay 2 همچون بازی Sea of Thieves به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری مایکروسافت، از جمله بازی‌هایی هستند که در کتابخانه بازی‌های سرویس Xbox Game Pass وجود دارند. به این ترتیب دارندگان اشتراک فعال این سرویس نت‌فلیکسی ایکس‌باکس وان، قادر به دریافت و تجربه بازی خواهند بود.

استودیو سازنده بازی یعنی Undead Labs نیز اخیرا به وجود تعداد زیادی باگ و مشکلات فنی در بازی اذعان کرد، و گفت که همچنان به پیگیری‌ها برای رسیدگی و رفع مشکلات بازی ادامه می‌دهد.

همان طور که اشاره شد، بازی State of Decay 2 در تاریخ ۱ خرداد عرضه شد و منتقدین در مجموع بازخوردهای منفی و ضعیفی به بازی وارد کردند. امتیاز متای این بازی ۷۱ از ۱۰۰ بود که حتی نسبت به نسخه اول این سری که متااسکور ۷۸ از ۱۰۰ را ثبت کرده است نیز عملکرد ضعیف‌تری داشته است. با این حال به نظر می‌رسد که به لطف قرار گرفتن بازی در سرویس Xbox Game Pass، بازی از نظر آمار بازیکنان وضعیتی مطلوب را پشت سر می‌گذارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.