نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 26 مهر 1393
ساعت 14:52

امکانات جدید برای PS4 با آپدیت ورژن 2

5 از 5

مطمئنا اگر از جمله کاربران کنسول PS4 باشید یا به طور کلی به اخبار تکنولوژی بخصوص کنسول های بازی علاقه داشته باشید مطلع هستید که سونی قصد دارد با آپدیت ورژن 2 برای آخرین کنسول بازی خود یعنی PS4 قابلیت های جلب و در خور توجهی را به این کنسول اضافه کند .

در رابطه با توانائی های Share Play , YouTube و  همچنین Theme که قرار است در این آپدیت به کنسول افزوده شود مطمئنا اطلاعاتی دارید . برای مرور این قابلیت ها به طور مختصر در رابطه با این ویژگی های توضیح خواهیم داد . مکان ذخیره سازی و آپلود ویدئو ها در محبوبترین رسانه ی پخش ویدئو در دنیای مجازی قابلیتی بود که بسیاری از گیمر ها تقاضای آن را داشتند . با آپدیت ورژن 2 این امکان به سهولت فراهم خواهد آمد و شما میتوانید به ویدئو های خود را مستقیم از طریق کنسول داخل یوتیوب منتشر کنید .قابلیت دیگری که بسیاری از کاربران کنسول PS4 خواستار آن بودند و Theme یا امکان شخصی سازی صفحه ی خانگی خود در PS4 بود که این امکان با جزئیات بسیار و آزادی عمل فراوان با آپدیت نسخه ی 2 به PS4 افزوده خواهد شد .

ps4-update-2-p01

اما Share Play جدای از جذابیت های Theme و YouTube وِیژگی های منحصر بفردی را به PS4 می افزاید که تا قبل از این تنها به صورت تئوری در مورد آنها صحبت شده بود . در جریان معرفی کنسول نسل هشتم سونی در رابطه با share Play و قابلیت های فوق العاده ی آن صحبت شد . اینکه بتوانید به جای دیدن ویدئوی بازی دوستانتان همزمان با آنها بازی کنید . اینکه بدون داشتن بازی مورد نظر از طریق کنسول دوستتان کنترل بازی را در دست بگیرید و بخشی از بازی را برای او رد کنید یا در بازی به او کمک کنید قابلیت بسیار جالبیست که به لطف سرور های ابری قدرتمند سونی محیا شده است . با Share Play دیگر از تنها بودن و به تنهائی بازی کردن ناراحت نخواهید بود چرا که می توانید با دوستانتان از طریق اینترنت و سرور های توانمند سونی لحظات خوشی را تجربه کنید . اما این ویژگی ها مواردی بودند که در گذشته نیز در رابطه با آنها و وجودشان در آپدیت 2 خبر داشتیم . از ویژگی های جدید این آپدیت اکان گوش دادن به موسیقی از در حین بازی و همچنین چندین روش جدید برای مرتب سازی مجموعه ی بازی های موجود بر روی هارد دستگاهتان است . به عبارت دیگر اینکه میتوانید در حین بازی MP3 Player یا حافظه ی فلشتان را به کنسول وصل کرده و از روی آن موسیقی پخش کنید . رنگ های موجود در صفحه ی خانگیتان را نیز میتوانید تغییر دهید .

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.