نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 مرداد 1397
ساعت 08:00

Valve تاریخ عرضه بازی Artifact را مشخص کرد

0 از 5

کمپانی Valve پس از سال‌ها اولین بازی جدید و همچنین پولی خود را عرضه خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی ولو حدود یک سال پیش، بازی جدیدی به نام Artifact را معرفی کرد؛ این بازی «کارتی - ترکیبی» که بر اساس دنیای DOTA 2 معرفی شده، در واقع اولین بازی جدیدی است که قرار است توسط ولو در طول پنج سال اخیر منتشر شود؛ البته ولو در این بین چند عنوان جدید از جمله دموهای VR نیز داشته که به عنوان یک بازی کامل و مستقل محسوب نمی‌شوند. به گفته این شرکت، بازی Artifact قرار است در اواخر امسال از طریق استیم عرضه شود، و برخلاف سایر بازی‌های کارتی مشابه مثل Hearthstone، Gwent و The Elder Scrolls: Legends aren، به شکل رایگان هم قابل دریافت نیست. با در نظر گرفتن اینکه بازی جدید قرار است قیمتی ۲۰ دلاری داشته باشد، این باعث می‌شود که Artifact اولین بازی پولی ولو در طول ۶ سال گذشته هم باشد.

در این زمینه البته بازیکنان قادر به تجربه بازی پیش از خرید نیز هستند. همچنین Artifact ظاهرا قرار است در جریان رویداد PAX هم برای شرکت‌کنندگان قابل بازی باشد. به هر شکل با توجه به توییت اخیر Keighley، این بازی قرار است با قیمت ۲۰ دلار و به شکل انحصاری در پلتفرم استیم، در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر) عرضه شود. شما در ادامه توییت اخیر Geoff Keighley که اولین بار این خبر را منتشر کرده بود نیز مشاهده می‌کنید:

بازی Artifact از Valve قرار است در ۲۸ نوامبر به استیم بیاید، و قابل تجربه برای طرفداران در رویداد PAX هم خواهد بود.

کمپانی ولو مدتی است که فعالیت‌های خود در جهت تمرکز بیشتر روی ساخت بازی‌های جدید را مجددا از سر گرفته است. این کمپانی چند ماه پیش اقدام به خریداری استودیو سازنده بازی Firewatch یعنی Campo Santo کرد؛ همچنین اخیرا نیز در بازی‌مگ مطالعه کردید که ولو بار دیگر اقدام به استخدام دوباره نویسنده بازی Portal 2 کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.