نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 مرداد 1397
ساعت 08:00

طول بازی Kingdom Hearts 3 هنوز مشخص نشده است

0 از 5

اسکوئر انیکس برخلاف گزارش قبلی، اعلام کرده که هنوز طول دقیق و تعداد ساعات قابل بازی در Kingdom Hearts 3 قطعی نشده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ این روزها اعلام اینکه یک بازی «تا چند ساعت» محتوای قابل تجربه به بازیکنان ارائه می‌دهد، به یک ملاک قوی برای بازی‌ها و روند تجاری تثبیت شده‌ای در صنعت گیم تبدیل شده است؛ در واقع بازیکنان بیشتر مایل هستند بازی‌هایی را تجربه کنند که به میزان بیشتری آن‌ها را سرگرم کند و بازی‌سازان نیز سعی می‌کنند تا جای ممکن، محتواهای موجود در یک بازی را به روش‌های مختلف افزایش دهند تا از این طریق، تعداد ساعات قابل بازی را در بازی خود بیشتر کنند. این ملاک، خصوصا برای بازی‌های سبک «نقش‌آفرینی یا RPG» حتی خیلی جدی‌تر نیز گرفته می‌شود.

یکی از مورد انتظارترین عناوین اسکوئر انیکس در سال آینده میلادی، بازی Kingdom Hearts 3 است که می‌توان آن را یکی از نقش‌آفرینی‌ترین بازی‌ها در سبک RPG هم دانست و طبیعتا بازیکنان، انتظار عرضه محتواهای بسیار زیادی را برای آن دارند. اخیرا در بازی‌مگ، مطالعه کردید که با توجه به گزارش سایت Geek.com، این بازی درمجموع بیش از ۸۰ ساعت محتوای قابل بازی خواهد داشت. با این حال آن گزارش درحال حاضر دچار تغییراتی شده و در گزارش جدیدتر، متوجه می‌شویم که سازندگان هنوز طول دقیق و نهایی بازی را قطعی نکرده‌اند. این خبر نیز توسط خود Square Enix به این وب‌سایت داده شده است.

البته با در نظر گرفتن اینکه هنوز چندین ماه تا زمان عرضه بازی باقی مانده، لحاظ کردن این حقیقت که ممکن است بازی‌سازان بخش‌هایی از محتواهای بازی را حذف یا حتی به آن اضافه کنند نیز کاملا وجود دارد؛ که طبعا باعث تاثیرگذاری روی طول نهایی بازی هم خواهد شد. با وجود این تکذیب، چیزی که حتما طرفداران می‌توانند امیدوار باشند این است که اسکوئر حتما با این بازی یک تجربه پرمحتوا و وزن‌دار را عرضه خواهد کرد.

بازی Kingdom Hearts 3 قرار است در ۲۰ ژانویه سال بعد (۵ بهمن ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.