نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 17 مرداد 1397
ساعت 08:00

احتمال انتشار Nioh برای Xbox One بعید نیست

0 از 5

به تازگی Koei Tecmo فاش کرده که ممکن است در آینده احتمال عرضه بازی Nioh برای ایکس‌باکس وان را در نظر بگیرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Nioh یکی از عناوین انحصاری جذاب پلی‌استیشن 4 در سال 2017 بود. این بازی، گرچه توسط یکی از استودیوهای داخلی سونی ساخته نشد، ولی تاکنون برای پلتفرم ایکس‌باکس وان عرضه نشده است و اخیرا یکی از دو ناشر اصلی این بازی یعنی «Koei Tecmo»، این احتمال را برای آینده رد نکرده است. به هر شکل، پیش از این نیز بازی‌های عرضه انحصاری PS4 نیز وجود داشته که پس از گذشت مدت زمانی در نهایت به پلتفرم رقیب نیز راه پیدا کرده است.

گزارش جدید پس از صحبت یکی از همکاران وب‌سایت Generacion Xbox با حساب رسمی Koei Tecmo اروپا در توییتر مطرح شده است. این کاربر ابتدا در این زمینه که آیا بازی Nioh در نهایت به ایکس‌باکس وان راه پیدا خواهد کرد یا خیر سوال پرسید. در جواب ولی «کویی تکمو» پاسخ داده که «این موضوع در دنیای احتمالات بعید نیست... حتی با در نظر گرفتن اینکه سونی در این زمینه لایسنس دارد.» کاربر در ادامه با یادکرد به پرونده اصلی مالکیت، نشان داد که مالکیت این IP به سونی تعلق ندارد ولی در پاسخ، کویی تکمو گفته که گرچه این موضوع درست است، ولی سونی قرارداد و مجوز رسمی برای «توزیع فیزیکی» بازی را در اختیار دارد. کویی تکمو پس از این در پاسخ به این سوال که آیا امکان عرضه دیجیتالی بازی برای ایکس‌باکس وان وجود دارد یا خیر نیز گفت که در حال حاضر، با توجه به قرارداد با سونی این امکان منتفی است... ولی این یک موضوع کاملا منتفی هم نیست و در آینده ممکن است این اتفاق رخ بدهد.

با توجه به این صحبت‌ها، طرفداران ایکس‌باکس می‌توانند امیدوار باشند که پس از پایان مدت زمان این قرارداد، آن‌ها نیز می‌توانند این بازی را در کنسول محبوب خودشان تجربه کنند. البته در این زمینه حتما باید درخواست‌های کافی وجود داشته باشد تا تکمو این احتمال را در نظر بگیرد. بازی Nioh اولین بار در اوایل سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و PC عرضه شد. این بازی به طور کلی، بازخوردهای عالی از جانب منتقدین به خود دید و در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ نیز امتیاز عالی ۹٫۷ را دریافت کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.