نویسنده: آرمین صیامی زاده پنج شنبه، 18 مرداد 1397
ساعت 10:33

Metro Exodus در مراسم Gamescom قابل بازی خواهد بود

5 از 5

Metro Exodus در Gamescom، PAX West، EGX و مراسم دیگر قابل بازی خواهد بود

Deep Silver، ناشر و 4A Games، سازنده‌ی بازی اعلام کردند که حاضران مراسم PAX West و Gamescom که طی ماه جاری و EGX که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، می‌توانند این عنوان را امتحان کنند. آقای Huw Beynon، رئیس مدیریت برندهای شرکت Deep Silver در این باره اعلام کرد:

تا به الان، بازیکنان تنها از طریق تریلرها و ویدیو‌های گیم‌پلی شاهد Metro Exodus بوده‌اند. حالا می‌خواهیم به بازیکنان این فرصت را بدهیم که قبل از عرضه‌ی بازی در سال 2019 بتوانند آن را تجربه کنند.

Metro Exodus در غرفه‌ی Deep Silver واقع در سالن شماره‌ 9 گیمزکام قابل بازی خواهد بود. شرکت‌کنندگان در این مراسم همچنین می‌توانند از 31 مرداد تا 3 شهریور در غرفه‌ی مایکروسافت واقع در سالن شماره‌ی هشت این بازی را امتحان کنند.

در مراسم PAX West، این بازی در غرفه‌ی Microsoft و Corsair قابل بازی خواهد بود. این عنوان در مراسم EGX که در اواخر تابستان امسال در شهر بیرمنگام انگلستان برگزار می‌شود نیز حضور خواهد داشت. EGX یکی از مراسم اصلی گیمینگ این کشور است که از تاریخ 29 شهریور تا اول مهرماه در جریان خواهد بود.

بعد از این‌ها، هدف Metro Exodus مراسم IgroMir Expo روسیه ( دوازده تا پانزدهم مهر)، Paris Games Week ( چهار تا هشت آبان) و مراسم دیگر تا عرضه‌ی نهایی بازی در تاریخ 3 اسفند سال جاری خواهد بود.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    از شانس بد ما همه شوترهای اول شخص خوب دیر میان! :bored: اون از Doom Eternal که معلوم نیست کی میاد و Rage 2 که 2019 منتشر میشه، اینم از مترو. امیدوارم حداقل یه تریلر گیم پلی درستوحسابی ازش نشون بدن.

    ‏ArumYn از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.