نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 24 مرداد 1397
ساعت 08:00

تاریخ برگزاری بتای ماد بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 مشخص شد

0 از 5

اکتیویژن و تری‌آرک، رسما تاریخ شروع برگزاری دوره بتای ماد Blackout برای بازی «کال آو دیوتی بلک آپس 4» را مشخص کردند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی استودیو Treyarch و کمپانی اکتیویژن تاریخ شروع برگزاری بتای خصوصی ماد بتل رویال در بازی Call of Duty: Black Ops 4 را مشخص کردند. وجود ماد battle royale که پیش از این نیز نام آن به عنوان Blackout اعلام شده بود را، می‌توان مهم‌ترین خبر پیرامون بازی کال آو دیوتی امسال دانست. در زمینه شروع دوره برگزاری بتا برای این ماد نیز، همان‌طور که قبلا هم گزارش شده بود ابتدا کاربران پلی‌استیشن 4، در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) قادر به تجربه بازی خواهند بود.

نکته جالب این است که اکتیویژن در جریان اطلاعیه اخیر، تاریخ برگزاری این دوره برای سایر پلتفرم‌ها را به شکل دقیق مشخص نکرده، اما می‌دانیم که این دوره «اندکی بعد» برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و PC نیز در پیش خواهد بود. در این زمینه پیش‌بینی می‌شود که حداکثر تا یک هفته پس از شروع دوره بتا در پلی‌استیشن 4، سایر پلتفرم‌ها نیز شاهد برگزاری این دوره باشند. جدای از این موضوع، در جریان این اطلاعیه تعداد روزهای برگزاری این دوره و همچنین تعداد بازیکنان حاضر در هر نقشه نیز اعلام نشده است.

استودیو تری‌آرک برای این بازی جدید «ندای وظیفه» تغییرات گسترده‌ای را نسبت به تمامی بازی‌های قبلی این سری اعمال کرده است. در بلک آپس 4، کمپین داستانی و خطی که از شناسه‌های سری Call of Duty بود به کلی حذف شده و به عنوان جایگزین، بخش‌های مجزایی برای هر کدام از شخصیت‌های Specialist در نظر گرفته که هر یک دارای مراحل تک‌نفره خودشان خواهند بود. به طور کلی این بازی تمرکز زیادی روی بخش چندنفره و آنلاین دارد و در این بین، مهم‌ترین ماد بازی نیز Blackout خواهد بود. به این ترتیب، طرفداران برای اولین بار در جریان رویداد برگزاری بتای بازی قادر به تجربه این بخش نیز خواهند بود. غیر از ماد ویژه بتل رویال، کال آو دیوتی جدید در بخش‌های دیگر نیز شاهد نوآوری‌های فراوانی بوده است.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 قرار است حدود یک ماه پس از این دوره بتا، یعنی در ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.