نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 27 مرداد 1397
ساعت 10:50

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر Burnout Paradise Remastered مشخص شد

0 از 5

کاربران Origin Access می‌توانند از الان این بازی را تجربه کنند

Criterion Games، تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی ریمسترشده‌ی کامپیوتری Burnout Paradise را سی مردادماه اعلام کرد. نسخه‌های کنسولی این عنوان در ماه مارس عرضه شدند و کمپانیEA همان موقع اعلام کرده بود که نسخه‌ی PC این عنوان به زمان بیشتری نیاز دارد.

خبر خوب این است که کاربران Origin Access و Origin Premier می‌توانند از همین الان این بازی را از فروشگاه Origin دریافت کنند. کاربران اشتراک Access می‌توانند حداکثر ده ساعت آن‌ را بازی کنند ولی صاحبان اشتراک Premier دسترسی نامحدود به نسخه‌ی کامل بازی خواهند داشت.

burnout paradise remastered 3

اعلام تاریخ عرضه‌ی این عنوان مختصر و کم سر و صدا بود؛ Criterion Games حرفی از تنظیمات مخصوص نسخه‌ی PC یا سیستم موردنیاز آن نزد. البته آن‌ها وجود لوکیشن Big Surf Island را تأیید کردند؛ این محتوای اضافه برای نسخه‌ی PC بازی اصلی که در سال 2009 به بازار آمد هیچ وقت عرضه نشد و حالا PC گیمرها بعد از گذشت 9 سال می‌توانند آن را تجربه کنند.

Criterion Games طی توییتی درباره‌ی ویژگی‌های این نسخه‌ توضیح داد:

این [نسخه] حاوی تمامی آپدیت‌های مجانی، Party Pack، ماشین‌های افسانه‌ای، ماشین‌های اسباب‌بازی، Boost Specials و پک دزد و پلیس هست. همه‌ی این‌ها با کیفیت 4K UHD، البته اگر مونیتورتان توانایی نمایش این همه شگفتی را داشته باشد!

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.