نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 28 مرداد 1397
ساعت 13:00

احتمال ساخت دنباله The Order 1886 وجود دارد

5 از 5

کارگردان بازی The Order: 1886 به تازگی احتمال ساخته شدن دنباله‌ای برای این عنوان را رد نکرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی The Order: 1886 یکی از عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۵ بود که سرنوشت عجیبی را برای خود رقم زده است. این عنوان که ابتدا انتظارات زیادی را ایجاد کرده بود، در نقدها و بازخوردهای اولیه خود بسیار ضعیف عمل کرد و این نیز منجر به شکست تجاری بازی شد. با این حال فروش روتین و پیوسته بازی در فروشگاه پلی‌استیشن از آن زمان تاکنون باعث پیدا شدن یک جامعه طرفداری نسبتا خوبی برای آن شده است. این طرفداران خصوصا با در نظر گرفتن نحوه پایان «کلیف‌هنگر» بازی، مایل به تجربه نسخه دنباله آن نیز هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، اخیرا کارگردان این بازی درباره آینده این عنوان صحبت کرده است. Ru Weerasuriya در پاسخ به احتمال ساخت دنباله برای بازی گفت:

برای ساخته شدن این IP واقعا کارهای زیادی انجام گرفت. حتی قبل از عرضه بازی هم ما زمان زیادی روی بازی کار کردیم، اینکه پایه شخصیت‌پردازی‌ها به چه شکل باشد و ریشه و شخصیت هر کاراکتر و داستان پیش‌زمینه آن‌ها چطور باشد. ما در این زمینه می‌پرسدیم که این شخصیت از کجا شروع کرد و به کجا خواهد رسید. در اینجا داستان‌های زیادی همین‌حالا هم نوشته شده چون باز هم حس می‌کردیم وقتی قرار است یک بازی کاملا داستان‌محور بسازیم و کل داستان را محدود به آن کنیم، این میزان برای ما کافی نبود.

پاسخ Weerasuriya در این زمینه گرچه چندان مستقیم به نظر نمی‌رسد، ولی کاملا مشخص است که با توجه به نوشته شدن ریشه‌ها و پایان‌های مفصل شخصیت‌ها، او احتمال ساخت دنباله و یا حتی پیش‌درآمد برای این بازی را رد نمی‌کند. آنچه مشخص است کارهای پایه‌ای داستان از همان زمان The Order: 1886 شکل گرفته و این بدون در نظر گرفتن ساخت یک دنباله برای بازی بوده است. در این زمینه حتی با وجود شخصیت‌های زیادی که معرفی شدند، حتی احتمال ساخت عناوین فرعی و متمرکز روی آن شخصیت‌ها نیز مطرح می‌شود.

به هر شکل، در این زمینه چیزی قطعی نیست و Ready at Dawn غیر از ذکر این نکته که کارهای پایه‌ای داستانی از قبل هم انجام شده، از تایید رسمی ساخت دنباله برای بازی واهمه دارد. به هر شکل احتمال ساخت نسخه دنباله برای این بازی در گذشته نیز مطرح بوده و اگر طرفداران خواهان یک بازی جدید در این سری هستند، باید امیدوار به موفقیت تجاری بیشتر بازی باشند.

بازی The Order: 1886 همان‌طور که اشاره شد در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شد و در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ نیز امتیاز ۷٫۷ از ۱۰ را دریافت کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.