نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 29 مرداد 1397
ساعت 13:00

Assassin’s Creed Odyssey بیش از 30 ساعت میان‌پرده‌های تعاملی دارد

0 از 5

یکی از سازندگان بازی Assassin’s Creed Odyssey، به تازگی از اهمیت بالای داستان تعاملی در این بازی صحبت کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Assassin’s Creed Odyssey جدیدترین عنوان از مهم‌ترین پرچمدار عناوین یوبی‌سافت، امسال قرار است به کلی این سری را دگرگون کند. این بازی از بسیاری جهات از جمله مبارزات، داستان، دنیای بازی و ... بزرگ‌تر و پیشرفته تر از بازی‌های قبلی این سری شده و حالا اجازه انتخاب شخصیت، انتخاب دیالوگ و در پیش گرفتن یک تجربه کاملا RPG را فراهم می‌کند.

گزارش اخیر که اولین بار توسط Game Informer منتشر شده، نشان می‌دهد که در بازی «اساسینز کرید اودیسه»، عنصر داستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این بازی گفته شده که بیش از ۳۰ ساعت میان‌پرده (cutscenes) قابل تعامل وجود خواهد داشت که طبیعتا، بازیکن همه آن‌ها را در یک مرتبه بازی نمی‌بیند و بسته به انتخاب‌های انجام شده، میان پرده‌های ضبط شده را خواهد دید. نکته دیگر این است که امکان رد کردن میان‌پرده‌ها نیز برای بازیکنانی که چندان نمی‌خواهند خودشان را درگیر داستان کنند نیز پیش‌بینی شده است. کارگردان داستانی بازی یعنی Melissa MacCoubrey در این زمینه گفت:

به عنوان کارگردان داستانی بازی، این دروغ خواهد بود اگر بگویم که اهمیتی به افرادی که ارتباطی با داستان برقرار نمی‌کنند و نمی‌خواهند داستان را تجربه کنند نمی‌دهم، چون به نظر من داستان در یک بازی بسیار مهم است و در اینجا ارتباط بازیکن با یک بازی را برقرار می‌کند. با این وجود، من این موضوع را به خوبی درک می‌کنم که برای برخی از بازیکنان، داستان چیزی است که مایل نیستند چندان روی آن وقت بگذارند و خودشان را درگیرش کنند... پس ما در اینجا هم کارهایی برای تطبیق این دسته از بازیکنان انجام دادیم... بله آن‌ها هنوز هم باید با انتخاب دیالوگ‌ها سر و کار داشته باشند تا در داستان پیشرفت کنند، ولی شما امکان رد کردن دیالوگ‌ها را هم خواهید داشت. اینجا همیشه یک گزینه جلو بردن دیالوگ وجود دارد و همچنین امکان رد کردن میان‌پرده‌ها نیز وجود دارد.

در این زمینه، یوبی‌سافت قبلا نیز از اهمیت بالای بخش داستانی بازی صحبت کرده بود و با توجه به نمایش‌های مختلف بازی از وجود المان‌های نقش‌آفرینی و پایان‌های چندگانه، سازندگان گفته بودند که انتخاب‌های بازیکنان حتی در شکل‌گیری دنیای اطراف، تنوع کوئست‌ها و ... نیز کاملا تاثیرگذار خواهد بود.

بازی Assassin's Creed: Odyssey قرار است در روز 5 اکتبر 2018 (16 مهر ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.