نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 30 مرداد 1397
ساعت 13:00

تاریخ انتشار بازی Sekiro سرانجام مشخص شد

0 از 5

Activision به تازگی تاریخ عرضه رسمی بازی Sekiro و جزئیات مرتبط با زمان پیش‌خرید و نسخه Collector بازی را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Activision که پیش از این نیز اعلام کرده بود، قرار است بازی Sekiro: Shadows Die Twice استودیو From Software در لاین‌آپ آن‌ها برای رویداد Gamescom 2018 باشد، به تازگی تاریخ عرضه رسمی این بازی را نیز مشخص کرده است. به این ترتیب، طرفداران می‌توانند در روز ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۹۸) شاهد از راه رسیدن این بازی باشند.

Activision در کنار این اطلاعیه که در نزدیکی شروع رویداد Gamescom نیز منتشر شده، از نسخه Collector's Edition بازی نیز پرده‌برداری کرد. در این نسخه، یک نسخه از خود بازی، یک مجسمه از shinobi ninja، جعبه استیل‌بوک، آرت‌بوک بازی، نقشه parchment ، ساندترک‌های دیجیتال و یک کپی از سکه‌های درون بازی وجود دارد. نکته دیگر، این است که این نسخه از بازی هم‌اکنون قابل پیش‌خرید است و پیش‌خرید نسخه دیجیتالی بازی نیز از همین امروز شروع می‌شود.FromSoftware  نیز در این زمینه گفته که ابزارهای مصنوعی که متعلق به شخصیت اصلی بازی، ملقب به «گرگ یک دست» است، قابل بازسازی برای باز کردن کارکردهای جدید نیز هست. شما در ادامه تصویر نسخه Collector's Edition بازی را نیز مشاهده می‌کنید:

 sekiro no logo 1534782722162

بازی Sekiro: Shadows Die Twice، در رویداد Gamescom 2018 برای اولین بار شاهد یک دمو قابل بازی نیز خواهد بود و شرکت‌کنندگان، می‌توانند برای اولین بار بازی را تجربه کنند. گفته می‌شود که این دمو گیم‌پلی با محوریت نمایش مبارزات شمشیرزنی در بازی، کارکردهای اندام‌های مصنوعی shinobi و سیستم منحصر به فرد بازی در بازگشت از مرگ خواهد بود. در زمینه حضور بازی در لاین‌اپ اکتیویژن، به تازگی استیو یانگ از این کمپانی نیز گفته است:

ما بیش از این نمی‌توانیم صبر کنیم تا بازیکنان سرانجام به تجربه Sekiro: Shadows Die Twice بپردازند. در این دمو، طرفداران می‌توانند چندین ابزار مخصوص بازی را برای اولین بار تجربه کنند که از جمله آن‌ها دست مصنوعی shinobi خواهد بود. آن‌ها همچنین به شکل کامل می‌توانند وارد دنیای تاریک قرن ۱۵۰۰ و دوران Sengoku ژاپن شوند. این بازی همچنین در ۲۲ مارس ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice جدیدترین محصول خالق سری بازی‌های Dark Souls و Bloodborne یعنی Hidetaka Miyazaki، یک بازی اکشن ماجراجویی، با زاویه دید سوم شخص، المان‌های نقش‌آفرینی و تاریخی خواهد بود که در روز دوم فروردین سال بعد برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.