نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 02 شهریور 1397
ساعت 08:00

RAGE 2 یک عنوان کاملا تک نفره خواهد بود

0 از 5

کمپانی Bethesda اخیرا تایید کرده که با وجود تک نفره بودن کامل بازی RAGE 2، این بازی از المان‌های آنلاین نیز برخوردار خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در حالی که وجود یک بخش چند نفره در بسیاری از عناوین جدیدتر شرکت Bethesda از جمله حالت‌های ثابت موجود در آن‌ها بوده است – Wolfenstein: YoungBlood یک بازی مشارکتی و چندنفره است، Fallout 76 یک بازی تماما آنلاین با دنیایی اشتراکی است یا حتی DOOM Eternal نیز به تازگی المان‌های جدید چندنفره دریافت کرده است – یکی از موردانتظارترین بازی‌های کنونی آن‌ها یعنی بازی «RAGE 2» قرار نیست دارای هیچ گونه حالت چندنفره‌ای باشد. این بازی درواقع یک تجربه سراسر تک نفره خواهد بود.

با وجود این موضوع، البته تایید شده که تک‌نفره بودن بازی موجب آن نمی‌شود که یک تجربه کوتاه‌تر نسبت به سایر عناوین در نظر گرفته شود. پیرامون این مسئله، Bethesda تایید کرده که این بازی نیز مثل اکثر عناوین مدرن کنونی، به شکل یک بازی Game as a Service منتشر خواهد شد که به معنای دریافت محتواهای قابل بازی جدید و فراوان، پس از انتشار بازی خواهد بود. در این زمینه، Tim Willits رئیس استودیو id Software گفته که با وجود اینکه RAGE 2 یک بازی کاملا تک‌نفره است، ولی بازیکنان این بازی برای مدتی طولانی شاهد دریافت بروزرسانی، پشتیبانی و محتواهای قابل بازی رایگان و پولی و رویدادهای مختلف و جدید خواهند بود تا از این طریق بیشتر با دنیای بازی سرگرم شوند:

این یک بازی کاملا تک نفره است ... ما حس می‌کنیم که در ازای پولی که پرداخت می‌شود، ساعات زیادی سرگرمی را برای بازیکنان فراهم می‌کنیم، ولی این را هم می‌خواهیم که بازی طول بیشتری داشته باشد. در این زمینه ما بروزرسانی‌های رایگان خواهیم داشت و همچنین بروزرسانی‌های پولی نیز وجود دارد. موارد و رویدادهایی نیز هستند که در ارتباط با جامعه بازیکنان است تا به نوعی کاری کنیم تا یک بازیکن، خودش را بخشی از آن جامعه حس کند. درباره این موارد البته در آینده بیشتر صحبت می‌کنیم ولی تمرکز اصلی ما برای این بازی، به عنوان یک تجربه تک‌نفره است.

RAGE 2 البته تنها بازی نیست که در این مدت به عنوان یک عنوان کاملا تک‌نفره ولی با المان‌های Game as a Service معرفی شده است و اخیرا بازی‌هایی نظیر Final Fantasy 15 و Assassin’s Creed Origins نیز با همین فرمول عرضه شدند، که در زمینه المان‌های آنلاین به موفقیت‌های جالب‌توجه نیز رسیدند. این بازی قرار است در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.