نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 05 شهریور 1397
ساعت 09:00

به گفته یوبی‌سافت The Division 2 جایگزین بازی اول نیست

0 از 5

از نظر یوبی‌سافت The Division 2 بیشتر شبیه به یک مسیر جایگزین برای بازی اول است و هر دو بازی می‌توانند در کنار هم به حیات ادامه دهند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی The Division سال ۲۰۱۶ را می‌توان در ردیف بازی‌هایی قرار داد، که گرچه در زمان عرضه ناامیدکننده ظاهر شدند ولی از طریق عرضه محتواهای فراوان پس از عرضه، موفق به جلب اعتماد دوباره و محبوبیت بیشتر توسط بازیکنان شدند. با در نظر گرفتن موفقیت یوبی‌سافت در تبدیل امواج منفی به وضعیت موفق کنونی و محبوبیت بالای این بازی درحال حاضر، برخی بازیکنان و منتقدان این ایده را مطرح می‌کنند که با وجود امکان عرضه مداوم آپدیت، بروزرسانی و محتواهای قابل بازی جدید برای بازی The Division، یوبی‌سافت چرا به طور کلی به فکر ساخت یک بازی دنباله افتاده است.

به تازگی یکی از مدیران استودیو سازنده بازی یعنی Massive Studio در مصاحبه‌ای گفته که از دید او، The Division 2 بیشتر شبیه به یک «مسیر و روش بازی جایگزین» است تا یک جانشین برای بازی اول. درواقع به گفته David Polfeldt، هر دو عنوان دیویژن می‌توانند در کنار یکدیگر به حیات ادامه داده و مورد پشتیبانی یوبی‌سافت قرار بگیرند. او در این زمینه گفت:

میان The Division و The Division 2 فاصله‌ای ۳ ساله وجود دارد ... فکر می‌کنم اینجا علاقه بسیار زیادی وجود دارد که سعی کنیم مکانیک‌ها و سیستم‌های مشابه قبلی را حالا در یک مسیر و جهت دیگر هم داشته باشیم. من مطمئن هستم که طرفداران نسبت به بازی جدید کنجکاوی زیادی دارند و بخشی از وجود من، فکر می‌کند که شاید بهتر باشد همچنان بازی The Division نیز به حیات ادامه دهد و The Division 2 نیز یک مسیر جایگزین برای برخی دیگر از طرفداران باشد. من دقیقا مطمئن نیستم که چه اتفاقی خواهد افتاد، ولی بهتر است در این زمینه همه گزینه‌ها را مد نظر داشته باشیم.

به طور کلی در صورت محقق شدن این ایده، احتمالا همه طرفداران این سری راضی خواهند بود و از طرفی به نظر می‌رسد که از نظر منطقی نیز امکان‌پذیر باشد. به شکل طبیعی، استودیو مسیو بیشتر انرژی خود را معطوف بازی دوم و جدیدتر خواهد کرد چون بازی اول، در شرایط پایداری به سر می‌برد. بازی دوم اما نیاز به پشتیبانی مداوم‌تر و ساخت محتواهای قابل بازی بیشتری خواهد داشت که با در نظر گرفتن گزارش‌های قبلی، این استودیو با دستی پر به میدان خواهد آمد. هرچند در این شرایط نیز امکان پشتیبانی از بازی اول و آنلاین بودن سرورهای بازی وجود دارد، ولی شاید چندان منطقی نباشد که طرفداران این بازی، منتظر محتواهای چندان بزرگی باشند.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 قرار است در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.