نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 07 شهریور 1397
ساعت 13:00

جزئیات اولین DLC بازی Spider-Man منتشر شد

5 از 5

استودیو اینسامنیاک گیمز، جزئیات جدیدی از بسته‌های الحاقی بازی Spider-Man یعنی The City That Never Sleeps را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی استودیو اینسامنیاک گیمز، جزئیات جدیدی از اولین بسته الحاقی بازی شدیدا موردانتظار خود، یعنی Marvel's Spider-Man را فاش کرده است. این بازی که قرار است تا حدود یک هفته دیگر و به شکل انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود، پس از این انتشار شاهد عرضه چند DLC بزرگ نیز خواهد بود. در این زمینه، بسته الحاقی بازی که «The City That Never Sleeps» نام دارد، یک باندل DLC بوده و محتواهای جدیدی از جمله مراحل جدید، گروه جدیدی از دشمنان و لباس‌های جدیدی برای باز شدن را در قالب سه Chapter مجزا به بازی اضافه می‌کند.

گزارش اخیر اولین بار توسط جیمز استیونسون و از طریق وبلاگ رسمی پلی‌استیشن منتشر شده است که در جریان آن، مشخص می‌شود که این بسته الحاقی، از سه محتوای مجزا تشکیل می‌شود. محتوای اول که Marvel’s Spider-Man: The Heist نام دارد، قرار است در روز ۲۳ اکتبر (۱ آبان) منتشر شود. پیرامون این محتوای قابل بازی، گفته شده که بازی با محوریت شخصیت Felicia Hardy مشهور به Black Cat خواهد بود. این شخصیت همچنین در طول بازی نیز ظاهرا دیده می‌شود. در جریان این بسته الحاقی، چالش‌ها و مراحل جدیدی برای بازیکنان در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین دشمنان جدید و لباس‌های جدیدی نیز برای اسپایدر من قابل آزاد کردن خواهد شد.

بخش دوم این DLC که Marvel's Spider-Man: Turf Wars نام دارد، قرار است در ماه نوامبر (آبان - آذر) و سومین مرحله نیز با نام Marvel's Spider-Man: Silver Lining در ماه دسامبر (آذر - دی) عرضه می‌شوند. استیونسون پیرامون این دو مرحله جزئیاتی منتشر نکرده، اما گفته است که هر کدام از آن‌ها نیز مراحل، چالش‌ها و لباس‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند.

گفتنی است که بسته الحاقی The City That Never Sleeps، یک باندل DLC پولی است که با هزینه ۲۵ دلاری قابل خرید برای بازی اصلی Spider-Man می‌باشد. گفتنی است که اینسامنیاک، خرید هر کدام از مراحل این باندل را نیز با قیمت ۱۰ دلار تایید کرده است. گفتنی است که محتواهای نسخه The Digital Deluxe Edition بازی با قیمت ۸۰ دلاری که هم‌اکنون قابل پیش‌خرید نیز هست، شامل این باندل DLC نیز می‌شود.

بازی Marvel's Spider-Man قرار است در روز ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.