نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 09 شهریور 1397
ساعت 19:22

Square Enix و Tencent شروع به همکاری خواهند کرد

0 از 5

این دو کمپانی برای ساخت IP‌های جدید AAA همکاری خواهند کرد

اسکوئر انیکس و کمپانی چینی Tencent (سازنده‌ی WeChat و بازی ArchAge) اعلام کردند که به منظور تولید IPهای جدید AAA و لایسنس IPهای حاضر باهم متحد شده‌اند. کمپانی اسکوئر انیکس در این رابطه بیانیه‌ی زیر را منتشر کرد:

گروه اسکوئر انیکس برای به ارمغان آوردن تجارب منحصر به فرد برای طرفدارانش در سراسر دنیا، از طریق گسترش تجاری چند منظوره به صورت خستگی‌ناپذیر درحال تلاش است. گروه اسکوئرانیکس به منظور ارتقای سرویس‌های خود در سطح بین‌المللی، در همکاری با Tencet به این گسترش خود سرعت خواهد بخشید. از نتایج این همکاری می‌توان به شکل گرفتن شرکتی با سرمایه‌گذاری مشترک، همکاری در ساخت IPهای جدید AAA، لایسنس کردن IPهای موجود و موارد دیگر اشاره کرد.

Steven Ma، نائب رئیس کمپانی Tencent در این باره اعلام کرد:

ما انتظارات زیادی از این اتحاد استراتژیک با اسکوئر انیکس داریم. این رابطه باعث می‌شود تا بتوانیم خدمات اینترنتی گسترده‌ی خود را با خلاقیت بی‌نظیر اسکوئرانیکس همراه کنیم و به مشتریانمان محصولاتی بی‌سابقه در سطح جهانی عرضه کنیم.

آقای Yosuke Matsuda، رئیس هلدینگ و نماینده‌ی اسکوئر انیکس نیز پیغام زیر را منتشر کرد:

گروه Tencet و Square Enix، هردو چشم‌انداز بهره‌برداری از تکنولوژی و خلاقیت را در راستای عرضه‌ی محصولات و سرویس‌های تفریحی بی‌نظیر دارند. این اتحاد جدید باعث قدرت‌گرفتن استراتژی اسکوئر انیکس در راه ایجاد تنوع در محصولات و توسعه‌ی دسترسی برای طیف وسیع‌تری از مشتریان خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.