نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 10 شهریور 1397
ساعت 10:58

امکان خرید آپارتمان در Cyberpunk 2077 وجود دارد

5 از 5

سیستم همراه (Companion) در بازی وجود نخواهد داشت

بعد از رونمایی از گیم‌پلی 48 دقیقه‌ای بازی سایبرپانک 2077 که توسط نیم‌ میلیون نفر مشاهده شد، سازندگان این عنوان مشغول پاسخ دادن به سوال‌های متعدد طرفداران هستند؛ برای مثال یکی از کاربران Reddit تصویری از چت خود با صفحه‌ی رسمی سایبرپانک در فیس‌بوک را منتشر کرد که طی آن، یکی از کارمندان CD Project امکان خرید و یا باز کردن خانه‌های مختلف را (مشابه سری Grand Theft Auto) تأیید کرد.

یکی از راه‌های ارتباطی دیگر با اعضای تیم سازنده، انجمن رسمی CD Project است. یکی از کاربران درباره‌ی سیستم همراهان بازی و امکان بازی کردن تنهایی بدون کمک شخصیت‌هایی مثل Jackie (که در تریلر معرفی شد) پرسید و به گفته‌ی آقای Philipp Weber، طراح اصلی کوئست‌های بازی، سیستم همراهی به شکل عناوین نقش‌آفرینی کلاسیک در بازی وجود نخواهد داشت، بلکه مثل سری Witcher، شخصیت‌های مختلف‌ طی بعضی مراحل به کمک پروتاگونیست بازی خواهند آمد.

سلام، همانند ویچر، بستگی به روند داستان ممکن یک یا چند همراه طی بعضی مراحل به شما ملحق شوند اما سیستم همراهی که باعث شود هیچ‌وقت تنها نباشید در بازی وجود ندارد.

ممکن است در برخی مراحل کاملاً تنها باشید و یا شخصیتی مثل جکی یا حتی یک گروه به شما کمک بکنند و در برخی مراحل نیز بسته به انتخابتان ممکن است تنها یا با همراه باشید. ما می‌خواهیم این ویژگی با داستان بازی همخوانی داشته باشد. پس در صورتی که منطقی باشد ممکن است همیشه کسی پیشتان باشد.

همانطور که گفتم، انتخاب‌هایتان نیز در این مسئله تأثیرگذار خواهند بود. ممکن در قسمتی از داستان کسی را جا بگذارید و اگر در داستان بازی این کار منطقی باشد، ما این کار را می‌کنیم. ممکن است بعداً آن‌ها به شما برسند؛ هر چیزی با داستان بازی جور دربیاید را انجام خواهیم داد.

برای اخبار و اطلاعات بیشتر درباره‌ی Cyberpunk 2077 همراه بازی‌مگ باشید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.