نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 18 شهریور 1397
ساعت 16:00

Life is Strange: Before the Storm به پلتفرم‌های موبایل نیز می‌آید

5 از 5

اخیرا اعلام شده که Life is Strange: Before the Storm به زودی شاهد عرضه نسخه‌های موبایلی نیز خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی اعلام شده که بازی Life is Strange: Before the Storm، یعنی عنوان پیش درآمد ساخته شده برای بازی Life is Strange سال ۲۰۱۵، قرار است تا مدتی دیگر برای پلتفرم‌های موبایلی نیز پورت شود. خبر اخیر، در ادامه گزارش چند روز پیش است که اعلام شده بود این بازی، به سیستم‌های macOS و Linux نیز در روز ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) راه پیدا می‌کند. با گزارش جدید، سازندگان حالا از طریق پلتفرم‌های موبایلی نیز می‌توانند دایره مخاطبان بیشتری را به این بازی معرفی کنند.

گزارش اخیر که اولین بار از طریق حساب رسمی توئیتری بازی منتشر شده، فاش می‌کند که ورژن مخصوص iOS و اندروید بازی Life is Strange: Before the Storm قرار است در روز ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور)، یعنی کم‌تر از یک هفته بعد از انتشار نسخه‌های macOS و Linux بازی منتشر شود. در این زمینه گفته شده که درحالی که نسخه‌های macOS و Linux بازی توسط Feral Interactive پورت شده‌اند، نسخه iOS و اندروید بازی توسط Deck Nine Games ساخته شده است.

در جریان توییت اخیر، سازندگان البته اشاره نکرده‌اند که نسخه‌های موبایلی بازی قرار است یک پورت از ورژن استاندارد بازی باشد، یا نسخه Deluxe Edition آن و یا هر دو نسخه نیز می‌توانند در دسترس قرار بگیرند. همچنین مشخص نیست که این نسخه‌ها نیز از حالت Photo Mode پشتیبانی می‌کند یا خیر. در هر صورت انتظارها برای رسیدن به پاسخ این سوال‌ها چندان طولانی نیست و در کم‌تر از دو هفته دیگر و با انتشار این ورژن‌ها، طرفداران می‌توانند این بازی را در پلتفرم‌های جدید تجربه کنند.

بازی Life Is Strange: Before the Storm هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی در بازی‌مگ را که امتیاز ۷ از ۱۰ را نیز دریافت کرده نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.