نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 شهریور 1397
ساعت 13:00

بازخوردهای خوب بتای Black Ops 4 باعث رشد ارزش Activision شد

0 از 5

به نظر می‌رسد که استقبال از ماد بتل رویال Blackout در بازی Black Ops 4 بسیار فراتر از انتظارات بوده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ این روزها به نظر می‌رسد که اکتیویژن و تری‌آرک، دوره بتای بسیار موفق و هیجان‌انگیزی را برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 پشت سر می‌گذارند. رویداد بتای خصوصی و مخصوص ماد بتل رویال این بازی، موسوم به Blackout مدتی هست که شروع شده و سازندگان اخیرا خبر از اعمال تغییراتی با توجه به بازخوردهای طرفداران دادند. پیرامون این بازخوردها و واکنش‌های کلی بازیکنان در این دوره، به نظر می‌رسد ماد Blackout به تجربه‌ای کاملا موفق از دید طرفداران تبدیل شده و این واقعیت، حالا حتی در رشد ارزش سهام کمپانی Activision نیز تاثیرگذار ظاهر شده است.

طرفداران سری «کال آو دیوتی»، پس از مدت‌ها انتظار به تازگی امکان تجربه اولین ماد مخصوص حالت بتل رویال در این سری را پیدا کرده‌اند و گزارشی در این زمینه وجود دارد که استقبال بالا از این دوره، حتی باعث کاهش تعداد بازیکنان سایر بازی‌های مشهور این ژانر هم شده است. ویدیوهای استریمی بازیکنان در این دوره، این روزها پربازدیدترین استریم‌های توییچ هستند و گاهی تا ۴۰۰ هزار بازدیدکننده نیز کسب کرده‌اند. جدای از استقبال طرفداران، به نظر می‌رسد که دیدگاه‌ها به این ماد نیز مثبت بوده و به گفته یک موسسه تحلیل سرمایه‌گذاری به نام Benchmark، این میزان استقبال بسیار فراتر از پیش‌بینی‌های قبلی‌شان بوده است. در این زمینه، تحلیل این شرکت به این قسمت می‌رسد که Blackout می‌تواند در رقابت با «Fortnite» هم رشد کند و در این زمینه احتمالا مهم‌ترین رقیب این ماد هم همان بازی خواهد بود.

Mike Hickey از Benchmark در ادامه گفته که اعتقاد دارد ماد Blackout، درنهایت به یک موفقیت عظیم دست پیدا خواهد کرد. او در این زمینه گفت:

ما معتقدیم که Blackout کاملا پتانسیل تبدیل شدن به یک محصول فوق‌العاده موفق را خواهد داشت. ما همچنین معتقدیم که این بازی می‌تواند تمرکز سرمایه‌گذاران از بازی فورتنایت را به عنوان بازی اصلی بتل رویال رقابتی به خود جلب کند.

در هر صورت، باید در نظر گرفت که بازخوردهای عالی دریافت شده، حاصل یک دوره بتای خصوصی است که هنوز روی همه پلتفرم‌ها نیز در دسترس قرار نگرفته و می‌توان تصور کرد که پس از عرضه نهایی بازی، این آمارها تا می‌تواند حتی با رشدی عظیم هم مواجه شوند. بازی «ندای وظیفه: بلک آپس 4» قرار است در روز ۱۲ اکتبر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.