نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 شهریور 1397
ساعت 09:00

Assassin’s Creed Odyssey گلد شد

0 از 5

یوبی‌سافت رسما اعلام کرد که فرایند ساخت بازی Assassin’s Creed Odyssey به پایان رسیده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به تازگی رسما اعلام کرده که فرایند ساخت بازی Assassin’s Creed Odyssey به پایان رسیده و اصطلاحا Gold شده است. این خبر در حالی منتشر شده، که هنوز حدود یک ماهی تا زمان عرضه بازی زمان باقی مانده و سازندگان به این ترتیب و تا آن زمان، به بررسی بیشتر جنبه‌های فنی بازی می‌پردازند تا در صورت وجود مشکلات و باگ‌ها، بازی را در قالب انتشار یک «آپدیت روز اول» بهینه کنند.

گزارش تازه، براساس پست اخیر حساب توییتری سری «اساسینز کرید» منتشر شده که فاش می‌کند سازندگان در Ubisoft Quebec، سرانجام ساخت بازی شدیدا مورد انتظار جهان باز و اکشن نقش‌آفرینی Assassin’s Creed Odyssey را به پایان رسانده‌اند. این بازی، گرچه جانشین عنوان سال گذشته Origins خواهد بود، ولی وقایع آن به چند قرن قبل از آن بازی اختصاص دارد که به نوعی بازی اودیسه را تبدیل به یک «پیش‌درآمد» نیز می‌کند. در این بازی برای اولین بار در سری، بازیکنان امکاناتی نظیر «سیستم انتخاب دیالوگ»، انتخاب شخصیت اصلی از ابتدای بازی، داستانی شاخه‌ای، قابل تغییر و با پایان‌های چندگانه را تجربه خواهند کرد؛ سیستم مبارزات پیشرفته، بخش کامل و مخصوص دریانوردی و مبارزات دریایی، مدیریت تجهیزات، لوت‌ها و ... نیز از دیگر امکانات جالب‌توجه بازی است. شما در ادامه توییت اخیر حساب کاربری رسمی Assassin’s Creed را مشاهده می‌کنید.

AssassinsCreedOdyssey گلد شد!!

امیدواریم به همان میزانی که ما از ساخت بازی لذت بردیم، شما هم از تجربه آن لذت ببرید. ما بیش از این نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم شما کدام مسیر را انتخاب خواهید کرد.

اودیسه شما از ۵ اکتبر شروع می‌شود.

 

یوبی‌سافت اخیرا برنامه کاملی از چگونگی عرضه محتواهای قابل بازی که پس از عرضه بازی منتشر می‌شوند را نیز به اشتراک گذاشت؛ در این زمینه، بازیکنانی که «Season Pass» بازی را تهیه کنند، چندین محتوای قابل بازی داستانی و اپیزودیک، به همراه دو بازی Assassin’s Creed 3 Remastered و Assassin’s Creed 3: Liberation Remastered را هم دریافت می‌کنند. البته سایر بازیکنان که سیزن پس بازی را تهیه نکرده‌اند نیز محتواهای روتین را به شکلی پیوسته و در بازه‌های زمانی کوتاه دریافت خواهند کرد.

بازی «اساسینز کرید اودیسه» قرار است در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.