نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 25 شهریور 1397
ساعت 08:00

تقریبا همه موجودی Spider-Man در ژاپن فروخته شده است

5 از 5

اخیرا فاش شده که اکثر موجودی فیزیکی بازی Spider-Man در ژاپن به فروش رسیده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که روند موفقیت تجاری بازی Marvel’s Spider-Man با سرعتی باورنکردنی جلو می‌رود. پیرامون این اتفاق، ما قبلا هم مطلع شده بودیم که اسپایدر من به عنوان یک بازی غربی، کار نادری را در بازار ژاپن انجام داده و در هفته گذشته، در حضور انبوهی از عناوین به شدت محبوب ژاپنی در صدر فهرست فروش عناوین گیم در این کشور قرار گرفت. در واقع بازی تا آن زمان، موفق به فروش ۱۳۰ هزار نسخه فیزیکی شد که این میزان، ۲٫۵ برابر بیشتر از فروش بازی God of War بوده است. در خبری تازه، مشخص شده که این بازی در ژاپن می‌تواند حتی بیشتر از این‌ها هم بفروشد، البته اگر نسخه فیزیکی دیگری از آن در این کشور پیدا شود!

گزارش جدید که براساس تحلیل فروش از شرکت Media Create بوده است، تحلیلگر اشاره می‌کند که بازی جدید «مرد عنکبوتی» در حال حاضر موفق شده تا تقریبا همه محموله ارسالی اولیه خودش را در ژاپن به فروش برساند؛ بر این اساس، تاکنون ۹۶٫۱۷ درصد از محموله و موجودی کلی این بازی در فروشگاه‌ها به فروش رسیده است. در ادامه این گزارش، تحلیلگر اشاره می‌کند که این اتفاق باعث می‌شود تا خریداران جدید به فکر خریدن نسخه دیجیتالی بازی بیافتند. پیرامون فروش بسیار بالاتر از حد انتظار این بازی در ژاپن، کمپانی سونی نیز به سود سرشاری دست پیدا کرده و تخمین زده می‌شود که حداقل ۴٫۰۰۰ دستگاه PS4 Pro نسخه limited edition اسپایدر من هم در این کشور به فروش رسیده باشد.

بازی اسپایدر من، پس از رکوردزنی‌های مختلف در بریتانیا، به عنوان یک بازی غربی در ژاپن نیز عالی درخشیده و حالا لقب بزرگ‌ترین بازی ساخته شده توسط غرب در ژاپن که برای نسل هشتم عرضه شده را یدک می‌کشد. همه این‌ها هم، در حالی است که این بازی به عنوان یک بازی انحصاری پلی‌استیشن در ژاپن عرضه شده، عناوینی که به شکل سنتی در ژاپن با استقبالی کم‌تری از سایر نقاط جهان مواجه می‌شوند.

پیش از این در بازی‌مگ، پیرامون بازی اسپایدر من خواندید که سازندگان درحال حاضر مشغول ساخت یک ماد New Game Plus برای بازی هستند. اینسامنیاک جدای از کار روی این ماد، مدتی پیش خبر از زمان انتشار اولین قسمت از باندل DLC پس از عرضه بازی را نیز به اشتراک گذاشت. در این رابطه، Chapter اول این بسته الحاقی که Marvel’s Spider-Man: The Heist نام دارد، قرار است در روز ۲۳ اکتبر (۱ آبان) منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.