نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 27 شهریور 1397
ساعت 08:00

امکان استفاده سکه‌های طلایی My Nintendo برای خرید اشتراک آنلاین

0 از 5

نینتندو به تازگی فاش کرده که امکان استفاده از Gold Coin ها برای تهیه اشتراک در سرویس جدید آنلاین وجود دارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ برنامه My Nintendo یک سرویس تخصیص پاداش (Reward Program) است که توسط نینتندو، به دارندگان حساب‌های رسمی Nintendo تعلق می‌گیرد. در جریان این سیستم پاداش‌دهی، هر نوع خرید دیجیتالی از فروشگاه eShop نینتندو منجر به بازپس دادن ۱۰ درصد از مبلغ پرداخت شده در غالب نوعی پول مجازی تحت نام «Gold Coins» یا «سکه‌های طلایی» می‌شود. سکه‌های طلایی نیز به عنوان واحد پولی قابل خرج در فروشگاه eShop هستند که از آن‌ها، می‌توان برای انواع خریدهای بعدی دیجیتالی (بازی، محتوا و ...) در این فروشگاه استفاده کرد. به تازگی ظاهرا این موضوع فاش شده که کاربران، قادر به استفاده از این سکه‌ها حتی برای تهیه اشتراک Nintendo Switch Online نیز هستند.

گزارش اخیر، براساس صفحه پرسش‌های متداول Nintendo Switch Online منتشر شده و در این وب‌سایت، جدای از تایید قابل استفاده بودن این سکه‌ها برای تهیه اشتراک آنلاین، به این نیز اشاره شده که سکه‌ها قابل استفاده برای «تمدید اشتراک» نیستند. این به معنای آن است که در صورتی که اشتراک فعلی منقضی شود، کاربر می‌تواند از سکه‌های خود برای تهیه اشتراک جدید اقدام کند و برای تمدید اشتراک قبلی نیاز به پرداخت پول واقعی دارد. در هر صورت اقدام جدید نینتندو، خصوصا برای افرادی که بازی‌های دیجیتالی زیادی خریداری کرده و سکه‌های زیادی جمع‌آوری می‌کنند، بسیار خوشحال‌کننده است و این می‌تواند در کاهش هزینه‌ها برای تهیه اشتراک آنلاین کمک کند.

همه پلتفرم‌های قبلی نینتندو تا قبل از این، خدمات آنلاین گیمینگ را به شکل رایگان دراختیار کاربران می‌گذاشتند؛ با این حال از فردا و پس از راه‌اندازی سرویس Nintendo Switch Online، همه بازی‌های آنلاین (به استثنای بازی‌های Free to Play)، برای تجربه حتما نیاز به اشتراک فعال در این سرویس دارند. مشترکین این سرویس، تعدادی ویژگی دیگر از جمله ارسال فایل‌های ذخیره بازی در Cloud یا فضای ابری، اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های هوشمند، «پیشنهادات ویژه» و درنهایت دسترسی به کتابخانه‌ای از بازی‌های کلاسیک NES را نیز دریافت می‌کنند. پیرامون ذخیره دیتا در فضای ابری، پیش از این فاش شده بود که امکان از بین رفتن این دیتاها، درصورتی که کاربر اشتراک خود را تمدید نکند وجود خواهد داشت. همچنین در زمینه بازی‌های کلاسیک، به تازگی فاش شده که کتابخانه این عناوین، به شکل ماهانه گسترده شده و همچنین این بازی‌ها در رزولوشن HD نیز اجرا می‌شوند.

همان‌طور که اشاره شد، سرویس Nintendo Switch Online از روز آینده رسما راه‌اندازی می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.