نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 04 اسفند 1397 - 20:31
5 از 5

Halo Infinite دارای المان‌های نقش‌آفرینی خواهد بود

اخیراً شایعه شده که نسخه‌ی بعدی سری هیلو، دارای المان‌های سبک RPG خواهد بود

با توجه به گزارش Brad Sams از سایت Thurrott که منبع موثقی برای شایعات مربوط به Xbox است، احتمالاً عنوان Halo Infinite از المان‌های نقش‌آفرینی بیشتری نسبت به بازی‌های قبلی استفاده کند؛ درواقع در این نسخه شاهد داستانی مبتنی بر انتخاب‌های بازیکن خواهیم بود. این مسیر جالبی برای سری هیلو است، چرا که داستان هیچ‌وقت دلیل محبوبیت این سری نبوده؛ اما با توجه به دنیای عظیم هیلو، می‌توان انتظار نوآوری‌های جذابی را در این رابطه داشت.

آقای Sams در جای دیگری از مقاله‌ی خود در این سایت گفته که مایکروسافت در مراسم E3 2019 درباره‌ی خانواده‌ی Scarlett کنسول خود صحبت خواهد کرد، اما انتظار جزئیات دقیق مثل قیمت آن را نداشته باشید. در مجموع، به نظر‌ می‌رسد مایکروسافت قرار است در مراسم امسال خود حسابی سروصدایی به‌پا کند و از همین الان خود را آماده‌ی معرفی عناوین جدید و انحصاری کرده است. همانطور که قبلاً اعلام شد، سونی در مراسم E3 امسال شرکت نخواهد کرد؛ تصمیمی که به‌نظر مایکل پکتر یک اشتباه است. سونی نیز در پاسخ به انتقادات، دلایل خود را برای این کار شرح داد.

Xbox Scarlett لقبی است که به کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت نسبت داده شده و شامل دو کنسول است: Lockhart، که مشابه Xbox One S، سیستم ارزان‌ قیمت‌ این خانواده است و Anaconda که قوی‌تر بوده و ادامه‌ی دهنده راه Xbox One X خواهد بود. تاریخ عرضه‌ی این دو کنسول نیمه‌ی دوم سال 2020 تخمین زده شده است.

برای اخبار بیشتر مربوط به Halo و نسل بعدی کنسول‌های Xbox همراه بازی‌مگ باشید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.