نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 13 اسفند 1397 - 13:00
0 از 5

احتمالا خرید استودیو بازیسازی بعدی مایکروسافت فاش شده است

براساس یک شایعه جدید، مایکروسافت در تلاش برای تصاحب Relic Entertainment است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک پست جدید از جانب یکی از اکانت‌های لیک‌کننده معروف در توییتر، احتمالا استودیو بعدی که مایکروسافت قصد تصاحب آن را دارد را فاش کرده است.

مایکروسافت در سال ۲۰۱۸، در دو نوبت خبر تصاحب چندین تیم بازی‌سازی جدید را به مجموعه استودیوهای فرست پارتی خود اعلام کرد. با این حال گزارش‌هایی نیز وجود داشت که این تصاحب‌ها، پایان راه نیست و این غول دنیای تکنولوژی همچنان در تلاش برای خرید تیم‌های بیشتری است. در این رابطه اگر بخواهیم شایعه جدیدی که به تازگی منتشر شده را باور کنیم، ظاهرا مایکروسافت مراحل خرید و تصاحب استودیو «Relic Entertainment» را دنبال می‌کند. استودیو رلیک، در سال‌های اخیر به خاطر ساختن عناوین استراتژیکی مانند Company of Heroes و Warhammer 40,000: Dawn of War شناخته شده است. این خبر که اولین بار توسط اکانت توییتری لیک‌کننده Klobrille منتشر شده، او ابتدا یک تصویر از لوگوی تیم Xbox Game Studios منتشر و در پست بعدی، لوگوی Relic Entertainment را در کنار آن قرار داد. مایکروسافت مدتی پیش بود که رسما از تغییر نام گروه Microsoft Game Studios به Xbox Game Studios خبر داده بود.

Klobrille البته هیچ توضیحات جانبی و یا مدرک خاصی برای درستی این ادعا منتشر نکرده است؛ با این حال این حساب کاربری در گذشته موارد جالبی از جمله لاین‌آپ عناوین E3 2016 مایکروسافت را افشا کرده بود. او در همان زمان بود که خبر ساخته شدن بازی Age of Empires 4 را لیک کرد؛ موضوعی که در کنفرانس خبری مایکروسافت رسما تایید شد و اعلام شد که آن بازی توسط Relic Entertainment ساخته می‌شود. مایکروسافت گرچه مالک نام تجاری Age of Empires بود، ولی برای ساخت نسخه چهارم، تصمیم به استخدام تیم Relic Entertainment گرفته بود. گفتنی است که استودیو Relic، هم‌اکنون نیز به عنوان یک تیم زیرمجموعه در شرکت SEGA فعالیت می‌کند.

در هر صورت باید توجه داشت که این گزارش به صورت شایعه منتشر شده و نمی‌توان تا تایید رسمی، با قطعیت درباره این احتمال صحبت کرد. در این رابطه، مایکروسافت همان‌طور که اشاره شد چندین تیم دیگر نیز در طول سال ۲۰۱۸ خریداری کرد، و می‌توان انتظار داشت که خبرهای بیشتر درباره بازی‌های جدی این استودیوها و تصاحب استودیوهای احتمالی جدیدتر در رویداد E3 2019 منتشر می‌شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.