نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 20:49
5 از 5

Modern Warfare 4 به ریشه‌های سری بازخواهد گشت

زامبی‌ها، بتل‌رویال و Specialists از Call of Duty بعدی حذف خواهند شد

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Call of Duty امسال توسط استودیوی Infinity Ward ساخته می‌شود و احتمال دارد برخی از ویژگی‌های CoDهای اخیر را دور بیندازد؛ این عنوان که با توجه به شایعات بسیاری، Modern Warfare 4 نام دارد، قرار است بسیاری از چیزهایی را که Treyarch به این سری اضافه کرده اعم از حالت بتل‌رویال، زامبی و Specialists را از بازی حذف کند.

با توجه به گزارش سایت Game Intel که در گذشته نیز اطلاعات مهمی از این سری را فاش کرده بود، Specialists یا همان Divisions در WWII در عنوان بعدی CoD حضور نخواهند داشت و سیستم Loadout ساده‌ای جایگزین آن خواهد شد. با وجود موفقیت Blackout، ظاهراً قرار نیست در این نسخه‌ شاهد حالت بتل‌رویال مخصوص Modern Warfare باشیم.

علاوه بر این‌ها، خبری از زامبی‌های سمج نیز نخواهد بود؛ البته Infinity Ward هیچ‌وقت طرفدار این موجودات نبوده و در هیچ‌کدام از عناوین ساخته‌ی این استودیو یعنی سری Modern Warfare و Ghosts توجهی با آن‌ها نداشته و فقط در نسخه‌ی Infinite Warfare آن‌ها را به بازی اضافه کرد. به گزارش Game Intel، این نسخه همچنان حالت همکاری را حفظ خواهد کرد، اما این حالت، شکل توسعه یافته‌ی Survival نسخه‌ی سوم Modern Warfare است که در آن بازیکنان مقابل امواجی از دشمنان قرار می‌گیرند.

هیچ‌کدام از این موارد قطعی نیستند، اما منطقی به نظر می‌آیند؛ ظاهراً Infinity Ward قصد دارد این سری را پس از آزمایش‌های Treyarch و Sledgehammer به ریشه‌های خود بازگرداند؛ حتی شایعاتی درباره‌ی بازگشت حالت داستانی کلاسیک نیز وجود داشته است.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    من هم به شدت امیدوارم یک تجربه فراموش نشدنی مثل MW 2 بسازن و حتما حتما Survival Mode رو داشته باشه. و همچنین امیدوارم یه ریمستر درست و حسابی از MW 2 هم کنارش بدن که مرحله No Russian ازش حذف نشده باشه:blink:

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    وای چقدر خوب میشه اگر شبیه به مادرن 2 بازی رو بسازن . امیدوارم زمان بازی معاصر باشه و در آینده اتفاق نیفته . چقدر دلم برای حالت Survival تنگ شده . خیلی خوب بود :gr:

    ‏Projacker از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.