نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 25 اسفند 1397 - 09:00
0 از 5

احتمال رونمایی از بازی Avengers در رویداد گوگل در GDC 2019

کریستال داینامیکس و ایمی هنیگ هم در پنل موردانتظار گوگل در GDC حاضر می‌شوند

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گوگل به تازگی اعلام کرده که پس از یوبی‌سافت و id Software، استودیو Crystal Dynamics نیز در جلسات روز توسعه‌دهندگان کنفرانس GDC حضور پیدا می‌کند. حضور گوگل در رویداد GDC 2019 با توجه به وعده یک رونمایی بزرگ، یکی از مورانتظارترین وقایع گیمینگی در این روزها محسوب می‌شود.

با توجه به اعلام حضور پررنگ یکی از بزرگ‌ترین غول‌های فناوری دنیا در کنفرانس GDC امسال، بازار گمانه‌زنی‌ها درباره برنامه‌های این شرکت گرم بود و خود گوگل نیز به سهم خود، در گرم‌تر کردن آن نقش جدی داشته است. این شرکت پس از فاش کردن این موضوع که یوبی‌سافت و id Software در جلسات آن‌ها حضور پیدا خواهند کرد، حالا از حضور چند مهمان بزرگ دیگر نیز خبر داده است. بنابر پست جدید گوگل، استودیو Crystal Dynamics که هم‌اکنون مدت‌هاست در حال توسعه یک بازی بسیار بزرگ و جاه‌طلبانه از مجموعه انتقام‌جویان (The Avengers) است، یکی از از مهمانان سرشناس دیگر گوگل در جلسه پس از کنفرانس خبری این شرکت در GDC خواهد بود. این استودیو براساس اطلاعات قبلی، چند سالی هست که با حداکثر نیروها روی بازی رسمی «انتقام‌جویان» کار می‌کند و براساس یک شایعه، ممکن است آن‌ها در این رویداد، برای اولین بار این بازی را به صورت جدی رونمایی کنند.

گوگل البته در پست خود هیچ صحبتی از احتمال رونمایی خاص از جانب کریستال داینامیکس نکرده، ولی احتمالا منطقی باشد که با توجه به مشارکت این استودیو در پنل گوگل، آن‌ها اشاره‌ای هم به تنها پروژه معرفی شده خود داشته باشند. غیر از این استودیو، گوگل البته از حضور دو مهمان سرشناس دیگر نیز خبر داده است که بر این اساس، ایمی هنیگ (Amy Hennig) خالق سری بازی‌های آنچارتد (Uncharted) و همچنین راف کوستر (Raph Koster) به عنوان یک طراح بازی هم در جلسات گوگل حاضر می‌شوند. شما در ادامه پست توییتری گوگل را مشاهده می‌کنید:

و حالا این خبر ...

مهمان‌های بسیار ویژه‌ای قصد پیوستن به ما در جلسه روز توسعه‌دهندگان کنفرانس GDC 2019 را دارند. چه کسانی؟ ایمی هنیگ، کریستال داینامیکس و راف کوستر. شما هم می‌توانید به پنل فوق‌العاده ما در روز ۱۹ مارس ملحق شوید.

 

گوگل چند هفته پیش از سرفصل‌هایی که قصد صحبت و ارائه برنامه‌هایش پیرامون صنعت بازی را دارد گفته بود و بر همان اساس، گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح شده است. بسیاری این انتظار را پیدا کرده‌اند که گوگل، از یک «کنسول بازی کامل خانگی» رونمایی کند. با این حال آنچه بیشتر قطعی به نظر می‌رسد، صحبت‌های این شرکت درباره توسعه Project Stream است؛ پروژه‌ای که به بازیکنان اجازه می‌دهد بدون توجه به محدودیت نوع سخت‌افزار یا سایز نمایشگر، امکان تجربه هر بازی را صرفا با اتصال اینترنتی و به روش استریمی روی دیوایس‌های مختلف تجربه کند. گوگل برنامه‌های خودش در این رویداد را در روز ۱۹ مارس (۲۸ اسفند) اعلام می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.