نویسنده: Sasan چهارشنبه، 17 فروردين 1401
ساعت 05:57

ساخت نسخه جدیدی از سری Tomb Raider تأیید شد

0 از 5

استودیوی Crystal Dynamics که از سال 2006 تا 2015 سکاندار سری Tomb Raider بود و در این بازه زمانی هشت نسخه مختلف از این فرنچایز را به بازار عرضه کرد، باز هم قرار است به این مجموعه بازگشته و ماجرایی تازه برای «لارا کرافت» تدارک ببیند. با وجود تأیید ساخت این پروژه، در حال حاضر هیچ جزئیاتی از طراحی آن در اختیار علاقه‌مندان قرار نگرفته به جز اینکه کریستال داینامیکس هم به جمع بازیسازانی پیوسته که قرار است پروژه‌های آتی خود را با استفاده از Unreal Engine 5 طراحی کنند که روز گذشته به طور رسمی از نسخه پیش‌نمایش به نسخه نهایی ارتقا یافت و تمام نمایش‌های تکنولوژیکی مرتبط با آن، نوید پیشرفت بصری بزرگی در سال‌های آینده را می‌دهد.

آخرین قسمت از سری مهاجم مقبره، یعنی Shadow of the Tomb Raider که پایان بخش سه گانه‌ پیش درآمدگونه‌ای برای زندگی قهرمان اصلی این مجموعه به حساب می‌آمد و توسط استودیوی Eidos-Montreal ساخته شده بود، برخلاف نسخه‌های ساخته شده توسط کریستال داینامیکس و به خصوص دو قسمت اول سه گانه، نتوانست انتظارات طرفداران و منتقدان را برآورده کند و با وجود فروش 9 میلیون واحدی در زمان آخرین اطلاعات مرتبط با عملکرد تجاری آن، مورد رضایت مدیران Square Enix هم نبود به طوری که این ناشر تصمیم گرفت تا مدتی تولید عناوین جدید از این فرنچایز را کنار بگذارد.

آخرین ساخته کریستال داینامیکس بازی Marvel’s Avengers بود که شکست هنری بزرگی را در کارنامه این استودیو به ثبت رساند. این استودیو که پیش از ساخت قسمت‌های متأخر مهاجم مقبره به لطف ساخت چهار قسمت از سری تقریباً فراموش شده Legacy of Kain شهرت داشت، در حال حاضر در ساخت نسخه جدیدی از سری Perfect Dark با استودیوی The Initiative و مایکروسافت همکاری می‌کند که تا به امروز پروژه‌ای پر حرف و حدیث همراه با جدایی تعداد زیادی از دست اندرکاران آن بوده است.

Sasan | اخبار | 06/04/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.