نویسنده: Sasan چهارشنبه، 10 فروردين 1401
ساعت 11:02

سونی از سرویس جدید خود رونمایی کرد

0 از 5

با توجه به موفقیت مایکروسافت در ارائه سرویس‌های مجزا از فروش مستقیم کنسول و بازی‌های ویدئویی، بالاخره سونی در برابر فشارهای مخاطبان کوتاه آمد و از سرویس مشابه خود رونمایی کرد. سرویس تازه که از تلفیق دو سرویس قدیمی PS Plus و PS Now ساخته شده، سه سطح متفاوت از دسترسی به امکانات مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که ویژگی‌های مختص هر کدام از آن‌ها به شرح زیر است:

Essential

عملاً همان سرویس قدیمی PS Plus است که شامل دو بازی مجانی، تخفیف‌های ویژه برای خرید بازی‌ها، دسترسی به تجربه آنلاین و امکان استفاده از سرورهای ابری برای نگهداری از سیوها، می‌شود. قیمت این سطح به صورت ماهانه 10 دلار، سه ماهه 25 دلار و سالانه 60 دلار در ریجن آمریکا خواهد بود.

Extra

در این سطح در کنار ویژگی‌های سطح قبلی، امکان دسترسی آزاد به نزدیک به چهارصد عنوان مختلف که برای پلتفرم‌های PS4 و PS5 عرضه شده‌اند برای مشترکین فراهم می‌شود. قیمت این سطح به صورت ماهانه 15 دلار، سه ماهه 40 دلار و سالانه 100 دلار در ریجن آمریکا خواهد بود.

Premium

ویژگی‌های مختص این سطح امکان دسترسی به حدود 350 عنوان منتشر شده برای کنسول‌های PS1، PS2، PS3 و PSP است که عناوین PS3 فقط به صورت استریمینگ قابل استفاده خواهند بود. همچنین مشترکین این سطح از طریق رایانه‌های شخصی توانایی استریم کردن تمامی عناوین مرتبط با کنسول‌های سونی، به جز PS5، را خواهند داشت. دیگر ویژگی این سطح امکان تجربه محدود عناوین جدید بدون پرداخت هزینه اضافی است تا مخاطبان قبل از خرید اطلاعات کامل‌تری از کیفیت بازی‌های مورد انتظار داشته باشند. قیمت این سطح به صورت ماهانه 18 دلار، سه ماهه 50 دلار و سالانه 120 دلار در ریجن آمریکا خواهد بود.

Sasan | اخبار | 30/03/2022
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.