نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 08 بهمن 1398 - 14:00
0 از 5

کپ‌کام احتمالا به زودی از یک بازی جدید رونمایی می‌کند

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ یک کاربر توییتری که به خاطر افشاسازی‌های گذشته خود شهرت دارد، ادعا کرده که کپ‌کام به زودی بازی جدیدی معرفی می‌کند.

AestheticGamer کاربر توییتر که پیش از این سابقه زیادی در افشای اطلاعات مرتبط با کپ‌کام داشته و به تازگی درباره ساخته شدن دو بازی Silent hill هم ادعاهایی را مطرح کرده بود، گفته که کپ‌کام به زودی از یک بازی جدید رونمایی می‌کند.

این کاربر در اولین پست خود، اقدام به انتشار یک متن مرموز با موضوع «دایناسورها و انسان‌ها» کرد که بلافاصله، توسط طرفداران مترادف با احتمال احیا سری بازی‌های کلاسیک Dino Crisis توسط کپ‌کام درنظر گرفته شد. با این وجود، AestheticGamer بلافاصله اقدام به شفاف‌سازی کرد و گفت که بازی بعدی بزرگ کپ‌کام قرار نیست یک Dino Crisis باشد. او گرچه دقیقا مشخص نکرد که این بازی مربوط به کدام فرنچایز کپ‌کام است، با این حال فاش کرده که بازی مذکور، قرار بوده تا در کنار رونمایی Resident Evil 3 معرفی شود که در آخرین لحظات، کپ‌کام این رونمایی را به خاطر برنامه‌های سونی برای PS5 لغو می‌کند. به گفته این کاربر، بازی جدید به زمان توسعه بیشتری احتیاج داشته و همچنین مطمئن نیست که به صورت بین نسلی برای هر دو پلتفرم‌های نسل هشتم و نسل نهمی عرضه شود. درواقع کار روی نسخه نسل نهمی بازی باعث این تاخیر در رونمایی بوده است.

با توجه به سوابق AestheticGamer که بارها اطلاعات داخلی درستی از کپ‌کام را پیش از اعلام رسمی توسط این شرکت فاش کرده، می‌توانیم این ادعاها را جدی بگیریم. با این وجود باید توجه داشت که تا زمان اعلامیه رسمی کپ‌کام پیرامون این بازی ادعایی، این گزارش به صورت شایعه در نظر گرفته می‌شود.

بازی بعدی کپ‌کام، Resident Evil 3 Remake قرار است در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.