نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 27 فروردين 1399 - 18:00
0 از 5

مایکروسافت احتمالا برنامه پخش دو رویداد دیجیتالی برای نسل بعددارد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش غیررسمی جدید از اجرای دو رویداد دیجیتالی برای رونمایی از کنسول‌های نسل بعد ایکس‌باکس می‌گوید.

شرکت مایکروسافت، به نظر خود را کاملا آماده شروع یک نسل جدید از کنسول‌های بازی خانگی می‌بیند و این کمپانی، تاکنون اطلاعات بسیار زیادی را درباره «Xbox Series X» منتشر کرده است. درحالی که ردموندی‌ها، قطعا در ادامه و تا قبل از عرضه کنسول در اواخر سال ۲۰۲۰ اطلاعات بیشتری را هم منتشر خواهند کرد، اخیرا یک کاربر قدیمی اینسایدر ایکس‌باکس یعنی Timdog که سابقه طولانی در افشای برخی اطلاعات داخلی هنوز افشا نشده این پلتفرم دارد، گفته که مایکروسافت در طول ۲ تا ۳ ماه آینده Xbox Series X را به شکل رسمی در یک رویداد بزرگ آنلاین رونمایی می‌کند.

براساس پست توییتری اخیر Timdog، پرزنتیشن مایکروسافت برای این رویداد بزرگ در ماه ژوئن / خرداد است ولی این شرکت، قبل از برگزاری این رویداد قرار است یک رویداد دیجیتالی دیگر هم پخش کند. در این رویداد که احتمالا در ماه می / اردیبهشت اجرا می‌شود، مایکروسافت ظاهرا قصد دارد از کنسول بازی ارزان قیمت‌تر نسل نهمی خود که مدت‌هاست با اسم رمز Lockhart در میان طرفداران مورد بحث قرار گرفته، صحبت کند. لازم به ذکر است که مایکروسافت گرچه از کنسولی با اسم رمز Lockhart رسما پرده‌برداری نکرده، ولی گزارش‌های مرتبط و غیررسمی از آن وجود داشته است. درکنار این گمانه‌زنی‌ها، بحث نام‌گذاری کنسول رسما معرفی شده Xbox Series X نیز هست که بخش Series X، به گفته مایکروسافت، صرفا مدل این کنسول بوده و دست شرکت برای نام‌گذاری‌های بعدی را باز می‌کند.

مایکروسافت تاکنون اظهارنظری درباره پست اخیر نداشته ولی اگر ادعای Timdog صحت داشته باشد، رونمایی کامل از ایکس‌باکس سری ایکس در ژوئن / اواخر خرداد که بازه زمانی برگزاری رویداد E3 2020 بود، می‌تواند کاملا مناسب باشد. مایکروسافت گرچه حضور کامل در E3 2020 از جمله صحبت درباره پلتفرم نسل بعدی خود را تایید کرده بود، ولی این رویداد درنهایت به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد و ناشران به دنبال راه‌های جایگزین دیجیتالی، برای معرفی محصولات خود هستند. در هر صورت، مدت زمان چندانی تا این تاریخ‌های اعلام شده غیررسمی باقی نمانده و به زودی صحت این ادعاها مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.