نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 24 فروردين 1399 - 12:00
0 از 5

انتشار بسته‌های الحاقی برای Resident Evil 3 بعید است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ درحالی که تاکنون کپ‌کام اشاره‌ای به انتشار DLC برای Resident Evil 3 Remake نداشته، یک درزدهنده اطلاعات نیز این احتمال را بعید دانسته است.

کپ‌کام در هفته اخیر، بازی Resident Evil 3 remake را عرضه کرد که یک نسخه بازسازی‌شده و مدرن از عنوان کلاسیک Resident Evil 3 محصول سال ۲۰۱۹ بود و در جریان آن، بازیکنان یک بار دیگر به تجربه و پیگیری داستان فرار «جیل ولنتاین» از شهر مملو از زامبی راکون سیتی پرداختند. این بازی گرچه برداشت آزاد همراه با پولیش‌های متنوع داستانی بود، اما از نظر تجربه گیم‌پلی، محتوای چندان زیادی برای عرضه پس از تکمیل کمپین داستانی کوتاه خود نداشت. این موضوع، در تضاد با عنوان مشابه سال گذشته یعنی Resident Evil 2 Remake قرار می‌گیرد که از دو کمپین داستانی تک‌نفره و در مجموع چهار سناریو قابل بازی تشکیل می‌شد. به علاوه آن بازی، مادهای مختلف و قابل بازی هم داشت که پس از تکمیل کمپین‌های داستانی قابل تجربه بودند و عرضه چنین محتواهایی برای Resident Evil 3 نیز از جانب طرفداران درخواست شده است.

پیرامون عرضه بسته‌های الحاقی برای بازی Resident Evil 3، کپ‌کام تاکنون هیچ اظهارنظری نکرده و با توجه به قرار گرفتن بازی مستقل و چندنفره Resident Evil Resistance در پکیج این بازی، به نظر می‌رسد که انتظار DLC برای RE3 remake منتفی باشد. در این ارتباط، اخیرا کاربر شناخته‌شده Resetera یعنی AestheticGamer یا Dusk Golem که سابقه طولانی در درز دادن اطلاعات داخلی کپ‌کام و سری رزیدنت اویل دارد، در یک پست توییتری و در پاسخ به همین سوال گفته که گرچه چیزی در این رابطه نشنیده است، ولی معتقد است که عرضه محتواهای بیشتر برای Resident Evil 3 بعید باشد، چون تیم سازندگان این بازی از چند ماه پیش به پروژه دیگری رفته‌اند.

با در نظر گرفتن این صحبت‌ها و البته عدم اظهارنظر کپ‌کام، به نظر می‌رسد که Resident Evil 3 remake حداقل تا آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه بسته الحاقی جدید نخواهد بود. کپ‌کام به نظر می‌رسد که درحال حاضر تمرکز خود را روی پشتیبانی از Resident Evil Resistance گذاشته و پیرامون این عنوان، اخیرا برنامه عرضه چند محتوا در طول ماه‌های پیش رو هم معرفی شد. گذشته از این بازی، کپ‌کام به نظر می‌رسد که مشغول ساخت عنوان بعدی سری یعنی Resident Evil 8 نیز هست و اگر شایعات اخیر درباره بازی صحیح باشد، طرفداران در طول ماه‌های پیش رو می‌توانند شاهد معرفی بازی باشند.

Resident Evil 3 Remake هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز 9 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.