نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 20 فروردين 1399 - 12:00
5 از 5

نام بازی هشتم سری RE ممکن است Resident Evil 8: The Village باشد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ در ادامه شایعات پرشمار اخیر پیرامون RE8، اخیرا ادعاهای جدیدی از جمله عنوان Resident Evil 8: The Village مطرح شده است.

در طول هفته‌های اخیر، گمانه‌زنی‌ها پیرامون آینده سری رزیدنت اویل، پس از عرضه بازی اخیر Resident Evil 3 بیشتر شده است. درحالی که کپ‌کام همچنان مایل به ساخت عناوین ریمیک بیشتر است، ولی برنامه بازسازی عناوین قدیمی نمی‌تواند تنها استراتژی پیش روی شرکت درباره این مجموعه باشد، و به همین دلیل احتمالا ساخته شدن بازی جدیدتر و هشتم سری بدیهی به نظر می‌رسد. پیرامون این بازی احتمالی، اخیرا ادعاهای جدیدتری مطرح شده که البته تناسب‌هایی هم با ادعاهای قبلی دارد.

براساس شایعه جدید، عنوان بازی هشتم این سری، فعلا Resident Evil 8: The Village شناخته می‌شود و ممکن است در آینده تغییراتی نیز داشته باشد. وقایع این بازی، در یک دهکده در شرق اروپا جریان دارد و شاهد بازگشت شخصیت قدیمی سری یعنی «کریس ردفیلد» نیز هستیم. این شخصیت البته مشخص نیست که به عنوان کاراکتر اصلی قابل بازی باشد، ولی ظاهرا «نقش کلیدی» در وقایع بازی خواهد داشت. قهرمان اصلی بازی هفتم یعنی «ایتن وینترز» و همسرش «میا وینترز» نیز ظاهرا حالا به همراه فرزند خود مجددا حضور پیدا می‌کنند. ویژگی‌های قبلا ادعا شده نظیر الغای حس توهم، وجود فلش‌بک‌ها و ... یک بار دیگر مطرح شده است. به علاه، ادعای حضور یک پیرزن جادوگر به عنوان ضدقهرمان و یک تعقیب‌کننده دائمی، که امکان تبدیل شدن به دسته بزرگی از حشرات را هم دارد مجددا دیده می‌شود.

براساس ادعاهای قبلی که توسط کاربر شناخته‌شده لیک‌کننده یعنی AestheticGamer مطرح شده بود، این بازی به احتمال زیاد در آینده خیلی نزدیک معرفی خواهد شد، و قرار است به عنوان یک بازی بین نسلی، در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های فعلی و جدیدتر منتشر شود. لازم به ذکر است که ادعاهای اخیر تا زمان تایید رسمی توسط کپ‌کام، همچنان باید به عنوان شایعه و گمانه‌زنی در نظر گرفته شود. آخرین بازی منتشر شده از این مجموعه، Resident Evil 3 Remake است که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز 9 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.